ارسال به دیگران پرینت

ویل اسمیت

اجرای کمدین مراسم گِرَمی با کلاه ایمنی! | اوج‌گیری شوخی‌ها با ویل اسمیت+ویدئو

به نظر می‌آید استراتژی ویل اسمیت برای زدن سیلی به کمدین‌ها برای دور نگه داشتن اسم همسرش از زبانشان، تاثیر معکوس داده و حالا حالاها او سوژه کمدین‌های مختلف خواهد بود.

اجرای کمدین مراسم گِرَمی با کلاه ایمنی! | اوج‌گیری شوخی‌ها با ویل اسمیت+ویدئو

اجرای کمدین مراسم گرمی با کلاه ایمنی!

اوج‌گیری شوخی‌ها با ویل اسمیت

 به نظر می‌آید استراتژی ویل اسمیت برای زدن سیلی به کمدین‌ها برای دور نگه داشتن اسم همسرش از زبانشان، تاثیر معکوس داده و حالا حالاها او سوژه کمدین‌های مختلف خواهد بود. از جمله در مراسم گرمی که دیشب برگزار شد و در طول مراسم چندین نفر با حرکت ویل اسمیت شوخی کردند.

تِرِور نواه کمدین و مجری برنامه دیلی شو در افتتاحیه این مراسم با فریادهای اسمیت شوخی کرد و گفت که اسم افراد را از دهانمان دور خواهیم نگه داشت. اشاره‌ای به فریاد «اسم زن من رو از دهن کثیفت بیرون نگه دار» که ویل اسمیت در مراسم اسکار گفت.

همچنین در این مراسم کوئست لاو درامر و مستند ساز هم که کریس راک قبل از دادن جایزه او سیلی خورده بود هم روی صحنه آمد و جایزه «ترانه سال» را داد و این شوخی را رو به مخاطبین کرد که «من به همه شما اعتماد می کنم که ۵۰۰ فوت از من فاصله بگیرید!» نیت بارگتزی کمدین هم با یک کلاه ایمنی سیاه روی صحنه آمد و گفت به او گفته‌اند که از این به بعد کمدین‌ها باید با این کلاه ایمنی روی صحنه بیایند.

حجم ویدیو: 21.81M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12
منبع : سینما دیلی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه