ارسال به دیگران پرینت

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛

تساوی پرسپولیس برابر هوادار در نیمه اول| درگیری حرف اول ۴۵ دقیقه!

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادار در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان یحیی گل محمدی موقعیت های زیادی را از دست دادند.

تساوی پرسپولیس برابر هوادار در نیمه اول| درگیری حرف اول ۴۵ دقیقه!

هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز دوشنبه و از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه با دیدار تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس تهران پیگیری شد که نیمه اول این دیدار پربرخورد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس که به سه امتیاز این دیدار نیاز حیاتی داشت و البته یحیی گل محمدی را به علت اخراج در دربی تهران به همراه نداشت با ترکیب احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رضا اسدی، سعید آقایی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، رامین رضاییان، مهدی عبدی و شرزود تیمروف به میدان رفت.

سرخپوشان بازی را هجومی آغاز کردند و در همان پنج دقیقه ابتدایی دو بار می توانستند دروازه حریف را باز کنند که مهدی عبدی و تیمروف با کم دقتی ضربات خود را به بیرون زدند. در دقیقه ۱۵ هم شوت سرکش احسان پهلوان را دروازه بان هوادار به سختی دفع کرد.

بعد از حملات پرتعداد سرخپوشان بازی به درگیری های فیزیکی و خطاهای زیاد سوق پیدا کرد و همین امر کیفیت فنی را پایین آورد. با این حال پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول بازهم نبض بازی را در اختیار گرفت و یک بار با شوت تمیروف در دقیقه ۳۹ دروازه حریف را تهدید کرد که مسلم حق شناس بازهم توپ را به کرنر فرستاد.

با وجود حملاتی که پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه اول انجام داد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه