ارسال به دیگران پرینت

سخنگوی وزارت خارجه | دولت و مجلس | نمایندگان مجلس

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به متن ادعایی یک نماینده درباره توافق احیای برجام: همه را دعوت می‌کنم خوانش غیرگزینشی از مذاکرات داشته باشند

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به متن ادعایی یکی از نمایندگان مجلس درباره توافق احیای برجام گفت: وزارت خارجه وزارت همه است و وزارت خارجه این جریان یا آن جریان نیست. هم وزارت خارجه آنهایی است که موافق توافق هستند و هم وزارت خارجه آنهایی است که شاید موافق توافق نباشند.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به متن ادعایی یک نماینده درباره توافق احیای برجام: همه را دعوت می‌کنم خوانش غیرگزینشی از مذاکرات داشته باشند

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به متن ادعایی یکی از نمایندگان مجلس درباره توافق احیای برجام گفت: وزارت خارجه وزارت همه است و وزارت خارجه این جریان یا آن جریان نیست. هم وزارت خارجه آنهایی است که موافق توافق هستند و هم وزارت خارجه آنهایی است که شاید موافق توافق نباشند. وزارت خارجه مسؤولیت قطعی در حفظ و صیانت از منافع مردم دارد. مخالفان و موافقان همه جایگاه خود را دارند. وزارت خارجه یک ماموریت دارد دستگاه حاکمیتی است. روابط دولت و مجلس و روابط وزارت خارجه و مجلس در بسیاری از ابعاد در مسیر همکاری هستند. شورای عالی امنیت ملی راهبری مذاکرات را دارد در این شورا رئیس مجلس و در کمیته هسته‌ای حضور دارد.

خطیب‌زاده تصریح کرد: اگر امروز پافشاری ما بر حقوق و منافع ملت نبود شاید توافق نیم بندی ماه‌ها قبل حاصل می‌شد. همه را دعوت می‌کنم خوانش غیرگزینشی داشته باشند. جلسات منظم و خصوصی و عمومی با حضور نمایندگان مجلس داریم و همه قابل طرح در همه جلسات بوده و هست و پاسخ‌هایی داده شده است. بیان بیش از من جزییاتی از توافق و مذاکرات را علنی می‌کند که خواست ما در مذاکرات نیست.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه