ارسال به دیگران پرینت

فوتبال

عصبانیت شدید الگری پس از گل شدن تکرار پنالتی+ویدئو

سرمربی یوونتوس در دقایق پایانی نیمه نخست بازی یوونتوس و اینتر میلان به شدت عصبانی شد.

عصبانیت شدید الگری پس از گل شدن تکرار پنالتی+ویدئو

دو تیم یوونتوس و اینترمیلان دربی د ایتالیا را از ساعتی پیش آغاز کردند که نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر اینتر میلان به پایان رسید تا شاگردان آلگری در خانه خود یک نیمه را واگذار کنند.

تک گل اینتر در حالی به ثمر رسید که هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی صاحب فرصتی برای باز کردن دروازه حریف شد اما شزنی توانست شوت او را دفع کند. با این حال داوری بازی امشب یوونتوس و اینترمیلان که به کمک VAR در ضربه پنالتی را به سود اینتر اعلام کرده بود، صحنه اتفاق افتاده در ریباند ضربه پنالتی را خطا تشخیص داد.

به نظر می‌رسید داوران به این نتیجه رسیده‌اند که ماتیاس دلیخت پیش از زده شدن ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شده است و به همین دلیل می‌بایست این ضربه تکرار شود.

چالهان اوغلو ضربه دوم را هم به همان جایی زد که دفعه قبلی زده بود اما این بار شزنی نتوانست توپ را مهار کند و دروازه یوونتوس باز شد.

بعد از گل شدن پنالتی دوم و در حالی که اعضای تیم مهمان در حال انجام شادی پس از گل بودند، سرمربی یووه با عصبانیت فراوان در کنار زمین در حال اعتراض بود. او حتی کت خود را نیز از تنش درآورد و واکنش‌های شدید او به تصمیم داور برای اعلام تکرار ضربه پنالتی، باعث شد نیمه اول با حدود ۱۰ دقیقه تعویق به پایان برسد.

حجم ویدیو: 897.51K | مدت زمان ویدیو: 00:00:17
منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه