ارسال به دیگران پرینت

پلیس: با هرگونه اخلال در بازار در ماه رمضان برخورد می کنیم

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: ماه مبارک رمضان با پایان تعطیلات نوروزی آغاز شده و از این رو پلیس امنیت اقتصادی اقدامات خود در این حوزه را از قبل از سال نو آغاز کرد و با انجام گشت زنی و نظارت بر انبارها و ... با هرگونه مواردی مانند احتکار موادغذایی و اقلام ضروری، افزایش قیمت ها و ... برخورد کرد.

پلیس: با هرگونه اخلال در بازار در ماه رمضان برخورد می کنیم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از آماده‌باش این پلیس برای برخورد با هرگونه اخلال در بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره تهمیدات پلیس امنیت اقتصادی برای مقابله با اخلالگران بازار در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان با پایان تعطیلات نوروزی آغاز شده و از این رو پلیس امنیت اقتصادی اقدامات خود در این حوزه را از قبل از سال نو آغاز کرد و با انجام گشت زنی و نظارت بر انبارها و ... با هرگونه مواردی مانند احتکار موادغذایی و اقلام ضروری، افزایش قیمت ها و ... برخورد کرد.

وی با بیان اینکه طرح ویژه ماه مبارک رمضان نیز در تداوم همین طرح به اجرا در می‌آید، گفت: در این طرح نیز گشت‌های مشترکی میان پلیس امنیت اقتصادی و سازمان تعزیرات پیش بینی شده و تعامل و هماهنگی خوبی نیز با دادسرا جرائم اقتصادی برقرار شده است. بر این اساس در صورت مشاهده هرگونه ایجاد اخلال در بازار موادغذایی و به خصوص اقلام و کالاهای ضروری مردم نظیر مواد پروتئینی، برنج، حبوبات، میوه و نظایر آن با متخلفان برخورد خواهد شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین این گشت‌های مشترک بر حوزه قیمت‌ها، قاچاق، جعل و تقلب و ... نیز نظارت داشته و در صورت مشاهده موارد مجرمانه با آن برخورد خواهد کرد.

ولیپور اقدامات پلیس امنیت اقتصادی را هدفمند توصیف کرد و گفت: از شهروندان نیز می خواهم که اگر با هرگونه مواردی نظیر احتکار، قاچاق و هرگونه اخلال در نظم عمومی مواجه شدند، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه