ارسال به دیگران پرینت

میرشاد ماجدی :

ماجدی: در گروه نرمالی قرار گرفتیم

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: در جام جهانی ۲۰۲۲ در گروهی قرار گرفته‌ایم که نه سخت است و نه آسان

ماجدی: در گروه نرمالی قرار گرفتیم

 میرشاد ماجدی بعد از مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 و مشخص شدن رقبای ایران در مسابقات جام جهانی قطر گفت: فکر می‌کنم در گروه خوبی قرار گرفتیم. انگلیس  فوتبالی دارد که نزدیک به آمریکا است.

وی افزود: ولز و اسکاتلند نزدیک به این تیم‌ها هستند اما شاید مقداری سبک بازی اوکراین با ما فرق کند. در مجموع گروه ما گروه نرمالی است. از نظر من نه در گروه آسانی هستیم و نه در گروه سختی قرار گرفتیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال تأکید کرد: به گروه‌های دیگر که نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که گروه ایران نرمال است.قطر، با سنگال و هلند و اکوادور همگروه شده و در گروهی دیگر فرانسه و دانمارک و تونس خیلی قوی هستند. آرژانتین و مکزیک و لهستان هم تیم‌های قوی گروه دیگر مسابقات هستند.

ماجدی خاطرنشان کرد: اسپانیا و آلمان در گروه دیگر بازی‌ها هستند که مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند. در گروه G  برزیل و صربستان و وسوئیس و کامرون همگی حرف برای گرفتن دارند.  در گروه F بلژیک، کرواسی، مراکش و کانادا هستند که دو تیم او کاندیدای صعود هستند. در گروه آخر هم پرتغال و غنا سابقه زیادی در جام جهانی دارند و قوی هستند. گروه ما هم قوی است ولی از همین امشب تمام تلاش خود را برای جام جهانی و حضور در این بازی‌ها آماده می‌کنیم.

وی در پایان به تسنیم گفت: هر 32 تیم که وارد جام جهانی می‌شوند همه برای صعود برنامه دارند. هیچ تیمی را نمی‌شود آسان گرفت و از همین امشب برای حضور در بازی‌ها آماده خواهیم شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه