ارسال به دیگران پرینت

حشمت مهاجرانی:

برترین مربی قرن ورزش ایران انتخاب شد

برنامه یکصد شبکه ورزش سیما، از ابتدای سال ۱۴۰۱، جشنواره مردمی انتخاب بهترین‌های قرن ورزش ایران در ۷ عنوان‌جایزه را آغاز کرده است که تا ۲۰ فروردین نیز ادامه خواهد داشت.

برترین مربی قرن ورزش ایران انتخاب شد

برنامه یکصد شبکه ورزش سیما ، از ابتدای سال ۱۴۰۱، جشنواره مردمی انتخاب بهترین‌های قرن ورزش ایران در ۷ عنوان‌جایزه را آغاز کرده است که تا ۲۰ فروردین نیز ادامه خواهد داشت.

در گام اول این جشنواره، هیأت انتخاب ۵۰ نفری متشکل از وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، پیشکسوتان، صاحب نظران و اصحاب رسانه، نامزدهای اولیه این جشنواره را در ۷ عنوان‌جایزه شامل برترین گل قرن، برترین مربی قرن، برترین مدال قرن، برترین تیم قرن، برترین رفتارجوانمردانه قرن، برترین صحنه ورزشی قرن و برترین یار مظلوم قرن مشخص کردند. پس از آن، انتخاب برترین‌های هر حوزه بر عهده مردم گذاشته شده است.

 

برترین مربی قرن ورزش ایران انتخاب شد

امروز پس از گذشت ۱۲ روز از برگزاری این جشنواره، با بیش از یک میلیون رای مردمی، نتیجه نظرسنجی در بخش برترین مربی قرن بدین صورت است که محمد بنا سرمربی کشتی فرنگی با ۳۹.۶۶ درصد آرا رتبه نخست را از آن خود کرده است. پس از آن حشمت مهاجرانی مربی اسبق تیم ملی کشورمان با ۲۶.۶۷ درصد و مصطفی کارخانه مربی اسبق تیم والیبال ایران با ۱۴.۴۳ در رتبه دوم و سوم برترین مربی قرن ورزش ایران قرار دارند.

نتیجه دیگر کاندیدا بدین شرح است: کوروش باقری مربی سابق تیم وزنه برداری ایران با ۱۱.۵۷درصد و هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته با ۷.۶۷ درصد.

این نظرسنجی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای مشاهده تمامی نامزدها و شرکت در نظرسنجی به سایت شبکه ورزش به نشانی varzeshtv.ir مراجعه کنند.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه