ارسال به دیگران پرینت

وزیر اطلاعات:

دشمن با فضای مجازی به دنبال توطئه است اما این حرکت نیز همچون فتنه ۸۸ نقش بر آب خواهد شد

حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب وزیر اطلاعات گفت: دشمن امروز با جنگ ترکیبی همراه با شناخت و با استفاده از ابزارهای فناورانه و فضای مجازی به دنبال تداوم توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی است، اما با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و همدلی مسئولان و مردم، این حرکت ها نیز همچون سایر دسیسه های آنان از جمله فتنه ۸۸ نقش بر آب خواهد شد.

 دشمن با فضای مجازی به دنبال توطئه است اما این حرکت نیز همچون فتنه ۸۸ نقش بر آب خواهد شد

 وزیر اطلاعات گفت: به لطف الهی و همت همه نیروهای مسلح و جامعه اطلاعاتی، بستر امنیتی پایداری در کشور فراهم شده که زمینه مناسبی را برای فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ایجاد کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب روز پنجشنبه در نشست شورای تامین استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره علما و شهدای این استان، افزود: دشمن امروز با جنگ ترکیبی همراه با شناخت و با استفاده از ابزارهای فناورانه و فضای مجازی به دنبال تداوم توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی است، اما با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و همدلی مسئولان و مردم، این حرکت ها نیز همچون سایر دسیسه های آنان از جمله فتنه ۸۸ نقش بر آب خواهد شد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در سال اخیر برای مقابله با نظام و انقلاب، هزینه‌های گزافی متحمل شده اند و با خفت و خواری در حال ترک منطقه هستند ، رژیم صهیونیستی نیز برای ثبات و امنیت نداشته خود، به دنبال تلاش‌های بیهوده برای یارگیری در منطقه است که در این زمینه نیز ناکام خواهد ماند.

وزیر اطلاعات همچنین در خصوص نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های عظیم کشور در بخش‌های مختلف علمی و عزم و اراده دولت مردمی، انقلابی و جهادی، هماهنگی مناسبی میان مسئولان ایجاد شده و همه باید تلاش کنیم تا این شعار تحقق عملی پیدا کند و تلاشمان برای محقق ساختن منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه مضاعف باشد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب همچنین یزد را مهد علمای بزرگ و فرهیختگانی مانند شهید صدوقی و دلیر مردان و خط شکنان تیپ ۱۸ الغدیر دانست که رشادت‌ها و ایثارگری آنان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و افزود: فرهنگ مردم یزد، فرهنگ ایثار و شهادت، کار و تلاش و معنویت است و نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس پر رنگ و تابناک است.

وی ادامه داد: استان یزد با توجه به فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف می‌تواند در زمینه تولید و اشتغال ، تحول آفرین و نمونه‌ای برای سایر استان‌های کشور باشد.

مهران فاطمی استاندار نیز در این نشست، یزد را استانی با جایگاهی خاص در کشور عنوان کرد که در بسیاری جهات از جمله علمی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، صنعتی، معدنی، و فناوری و منابع انسانی در رتبه های برتر قرار دارد و گفت: امنیت پایداری که در استان یزد شاهدیم، مرهون تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی است.

آیت الله محمدرضا ناصری نیز در دیدار با وزیر اطلاعات گفت: انقلاب ما بر پایه اسلام و اعتقادات دینی شکل گرفته است و دشمنان از همان ابتدا در تلاش بودند تا روحیه اعتقادی مردم را سست و تعقل، تفکر و تدین ما را خدشه دار کنند، اما همه ما باید در حفظ و حراست از آرمان‌های والای این انقلاب بکوشیم و نسل جدید را با اهداف و آرمان‌های انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

وزیر اطلاعات نیز در این دیدار تلاش‌های دولت مردمی، جهادی و انقلابی برای افزایش امید، اعتماد آفرینی و ارتقای رضایتمندی مردم را تبیین کرد و گفت: همه ما باید اقدامات جهادی و انقلابی خود را دنبال کنیم و پیگیر حل مطالبات انباشت شده مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب افزود: گرچه با تحریم و فشارهای اقتصادی در کشور مواجهیم، اما با همت و اراده دولت و همراهی مردم، ایران اسلامی به پیشرفت‌های خلاقانه، پیروزی‌های جدید و تحولی شگرف در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی خواهید رسید.

در نشست شورای تامین استان یزد مدیرکل جدید اطلاعات این استان معرفی و از خدمات مدیرکل قبلی تجلیل شد.

وزیر اطلاعات در جریان سفر یک روزه به استان یزد ضمن شرکت در نشست شورای تامین استان با نماینده ولی فقیه در استان نیز دیدار کرد و با حضور در گلزار شهدای گمنام میدان امیرچقماق یزد به مقام والای شهدای این استان ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان یزد به تماس‌های مردمی پاسخ داد و دستورات لازم را در خصوص مطالبات اعلام شده، صادر کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه