ارسال به دیگران پرینت

مراسم عروسی

عروس زیرک مراسم عروسی رابهم زد

ازدواج هایی که از پیش تایین شده اند و عروس و داماد هیچ نقشی در آنها ندارند رسوایی هایی بزرگی را رقم زده اند که یکی از بدترین آنها داستان داماد بیچاره هندی بود.

عروس زیرک مراسم عروسی رابهم زد

ازدواج هایی که از پیش تایین شده اند و عروس و داماد هیچ نقشی در آنها ندارند رسوایی هایی بزرگی را رقم زده اند که یکی از بدترین آنها داستان داماد بیچاره هندی بود.

بهم خوردن عروسی بخاطر کچل بودن داماد

ازدواج های از پیش تصمیم گیری شده و قول و قرارهایی که بدون اطلاع دختر و پسر بین والدین آنها گذاشته می شود، در هند امری متداول است، اما علیرغم اینکه خانواده ها از قبل هماهنگی و مذاکره می کنند، ازدواج فرندانشان همیشه بدون مشکل پیش نمی روند

 

بهم خوردن مراسم عروسی در منطقه اتاواه کانپور یکی از مواردی بود که به دلیل همین مسئله رخ داد و خبرش مثل یک ویروس در فضای مجازی منتشر شد. عروس پس از اینکه متوجه شد که همسر آینده اش، مردی کچل است، مراسم ازدواج را بهم زد.

کچلی

ابتدا همه چیز طبق برنامه پیش می رفت، تا اینکه آقای داماد حین انجام یکی از مراسم مجبور شد سربندی که بخشی از لباس سنتی داماد در کشور هندوستان است را مرتب کند، در همین حین عروس متوجه مسئله ای غیر عادی شد و حس کرد موهایی که روی سر داماد را پوشانده، مصنوعی است.

عروس زیرک درهمان لحظه یکی از آشنایان آقای داماد را صدا زده و به اصطلاح با یک دستی زدن، زیرکانه از او درمورد کلاه گیس داماد سوالی پرسید و با پاسخ سؤال متوجه شد که درست حدس زده و مردی که قرار است همسر آینده اش باشد، کچل بوده و کلاه گیس به سر دارد.

همین مسئله باعث شوک عروس و بیهوش شدنش شد. وضعیت عروس همه را متعجب کرد تا اینکه او پس از به هوش آمدن به خانواده خود اطلاع داد که تحت هیچ شرایطی با یک مرد کچل ازدواج نخواهد کرد.

بستگان این زن سعی کردند او را راضی کنند اما هیچ چیز قانع کننده ای برای دختر جوان وجود نداشت و مراسم باید بهم میخورد. این موضوع چندان به نفع طرف مقابل نبود و کمی درگیری به وجود آمد و خانواده عروس در نهایت خانواده داماد را متهم کردند که با پنهان کردن وضعیت موهای پسرشان، آنها را فریب داده اند.

با میانجگری بزرگان روستا، شکایت منتفی شد اما مراسم درهر صورت بهم خورد و داماد به دلیل کچل بودنش، همسر آینده اش را از دست داد.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه