ارسال به دیگران پرینت

۳۰ سالِ پیشِ رضا عطاران، سعید آقاخانی و مهران مدیری در یک اثر کاملا جدی!+تصویر

عطاران عکسی از خود در یک گروه نمایشی پُر جمعیت را در کنار سعید آقاخانی و مهران مدیری منتشر کرد که به اجرای ۳۰ سالِ پیشِ قطب‌الدین صادقی از نمایشنامه کلاسیکِ «هملت» مربوط است.

۳۰ سالِ پیشِ رضا عطاران، سعید آقاخانی و مهران مدیری در یک اثر کاملا جدی!+تصویر

رضا عطاران بازیگر و کارگردان سرشناس تلویزیون و سینما، عکسی از نمایشی منتشر کرد که ۳۰ سال پیش در آن بازی کرده بود. 

 

او با انتشار عکسی از نمایش «هملت» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی که سال ۱۳۷۰ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «نمایش‌ «هملت‌»، کارگردان:‌ دکتر قطب‌الدین‌ صادقی‌.... (‌به‌ بهانه‌ روز جهانی‌ تئاتر،‌ سال‌ ۱۳۷۰‌)، خیلی‌ها را می‌شناسید....» 

 

کاظم هژیرآزاد، بازیگر پیشکسوت قبل‌تر در مورد این نمایش به خبرآنلاین چنین گفته بود: «خاطرم هست وقتی قطب‌الدین صادقی، نمایش «هملت» را روی صحنه برد، میکائیل شهرستانی نقش هملت را و آزیتا حاجیان نقش افلیا را و من نقش هوراشیو را بازی می‌کردیم. نمایشی با تعداد بالای بازیگر که سال ۱۳۷۰ در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا شد و بازیگرانی چون شمسی فضل‌الهی در نقش گرترود، مهران مدیری در نقش لایرتیس، رضا عطاران در نقش گیلدسترن، فرهاد اصلانی و سعید آقاخانی در نقش ژنده‌پوش، درباری، شورشی، مینا لاکانی در نقش پرستار افلیا و... در آن حضور داشتند. استقبال تماشاگر از این اجرا آن‌قدر زیاد بود که درِ تئاتر شهر را شکستند اما به ما بیش از ۱۱ شب اجرا ندادند.»

 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه