ارسال به دیگران پرینت

به دنبال اتفاقات عجیب ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

تلاش رسانه‌های ایتالیایی برای حذف ایران و حضور ایتالیا در جام جهانی ۲۰۲۲

برخی رسانه‌های ایتالیایی از احتمال جایگزینی قهرمان یورو ۲۰۲۰ به‌جای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ نوشتند.

تلاش رسانه‌های ایتالیایی برای حذف ایران و حضور ایتالیا در جام جهانی ۲۰۲۲

اتفاقات عجیب ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در حاشیه دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان به یکی از سوژه‌های رسانه‌های ورزشی جهان تبدیل شده است.

برخی رسانه‌های ایتالیایی از احتمال تعلیق فدراسیون فوتبال ایران و حذف تیم ملی کشورمان از جام جهانی 2022 قطر نوشته‌اند که ممکن است تیم ملی ایتالیا را به جام جهانی برساند.

سایت فوتبال ایتالیا به توئیت سراجی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان مبنی بر رسیدن اخباری نگران‌کننده از فیفا و AFC اشاره کرد، اما حذف ایران را نامتحمل دانست و نوشت: «نظریه جایگزینی ایتالیا ابتدا توسط رسانه‌هایی چون اسپورت مدیاست، اسکای اسپورت ایتالیا و اسپورت ایتالیا مطرح شد که بسیار بسیار غیرمحتمل به نظر می‌رسد».

سایت فوتبال ایتالیا با استناد به نوشته برخی رسانه‌های این کشور ادامه داد: «این رسانه ها نوشته‌اند در صورتی که فیفا تصمیم به حذف ایران از جام جهانی قطر بگیرد، می‌تواند تیمی با بالاترین جایگاه در رده‌بندی جهانی را جایگزین ایران کند. ایتالیا که قهرمانی یورو 2020 را کسب کرده، می‌تواند گزینه اصلی فدراسیون جهانی فوتبال باشد. با این وجود بسیار بعید است که چنین اتفاقی رخ بدهد.»

تیم ملی کشورمان در فاصله سه دیدار تا پایان مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و به عنوان اولین تیم آسیایی، مجوز حضور در این مسابقات را به دست آورد.

منبع : خبر فوری
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      رسانه های ایتالیایی غلط کردن. خداگواهه فیفا یه وقت همچین چیزی راقبول کنه با 85 میلیون دشمن صدردرصد طرفه. فقط بشینه ببینه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه