ارسال به دیگران پرینت

کارناوال «لبخند بهار» در تهران

به دلیل استقبال مخاطبان، این جشنواره به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران تا ۱۳ فروردین در ۲۲ منطقه تهران برگزار می‌شود.

کارناوال «لبخند بهار» در تهران

کاروان‌های شادی «لبخند بهار» که شامل اجرای موسیقی سنتی، عروسک‌گردانی، نوروزخوانی و ... بوده و از پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ در مناطق مختلف تهران کار خود را آغاز کرده و در روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ به اجرای برنامه‌ها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این کاروان‌ امروز چهارشنبه دهم فروردین ۱۴۰۱ در دو نوبت صبح و عصر در ساعت‌های ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶ تا ۱۸ به اجرای برنامه در مناطق مختلفی از تهران پرداختند. 

 در این جشنواره پس از خواندن دعای فرج و دعای تحویل سال، سرنا و دهل نوازی، موسیقی و رقص اقوام، به همراه معرفی اقوام و آداب سنن آن‌ها، تجلیل از خانواده شهدا، نمایش همو نوروز و ننه سرما، نمایش تکم‌چی و جیگی جیگی  از بخش‌های مهم اجرای کاروان‌های نوروزی جشنواره «لبخند بهار» در این روز بود. 

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اولین کاروان جشنواره «لبخند بهار» از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ از میدان نبرد ، به سمت بوستان سهند حرکت کرد و میزبان شهروندان در منطقه ۱۴ شد تا با اجرای برنامه‌های متنوع موجب شادی و خوشحالی شهروندان حاضر در این مکان شود.

همچنین در همین ساعت شهروندان منطقه ۲۰ تهران در میدان دولت‌آباد، بوستان ماهور، از هنرنمایی کاروان اول جشنواره «لبخند بهار» لذت بردند. 

در ادامه برنامه‌های جشنواره «لبخند بهار»، کاروان دوم از هنرمندان این جشنواره، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ نیز در بوستان وردآورد منطقه ۲۱ برنامه اجرا کردند. 

گروه دیگر هم در میدان بهاران، بوستان بهاران منطقه ۱۷ به اجرای برنامه پرداختند.

جشنواره «لبخند بهار» پیش از این قرار بود ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین برگزار شود اما به دلیل استقبال مخاطبان، این جشنواره  به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران تا ۱۳ فروردین در ۲۲ منطقه تهران برگزار می‌شود.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه