ارسال به دیگران پرینت

ورزشگاه

جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه مشهد برای تماشای فوتبال ایران - لبنان+عکس

شماری از بازیکنان فوتبال و فعالان مجازی از جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه به شدت انتقاد کردند.

جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه مشهد برای تماشای فوتبال ایران - لبنان+عکس

از ورود زنان و دختران به ورزشگاه امام رضا مشهد برای تماشای مسابقه فوتبال تیم های ملی ایران و لبنان جلوگیری شد.

مسابقه فوتبال ایران و لبنان عصر دیروز سه شنبه در مشهد برگزار شد. این مسابقه مقدماتی جام جهانی قطر2022 بود که با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

براساس خبرهای منتشر شده، به رغم فروش بلیط به زنان، اما مانع از ورود آنها به ورزشگاه محل مسابقه در عصر دیروز سه شنبه شدند. 

همچنین فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد علیه برخی زنان و دخترانی که تلاش می کردند وارد ورزشگاه شوند اسپری فلفل پاشیده شده است.

مسوولان هنوز در این باره اظهار نظر صریحی نکرده اند و نگفته اند که چرا به زنان بلیط فروختند و چرا از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری کردند.

براساس قوانین فیفا و ای اف سی، مسوولان ورزشی حق ندارد مانع از ورود زنان به ورزشگاه ها شوند.

شماری از بازیکنان فوتبال و فعالان مجازی از جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه به شدت انتقاد کردند.

سخنان مدیرکل ورزش خراسان رضوی

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه به رغم فروش بلیط برای آنها گفت: همانطور که مستحضرید در این گونه مسابقات برای تعداد حضور تماشاگر و بقیه مسائل از تهران هماهنگ می‌شود. علیرغم اینکه اخبار مختلفی در رابطه با حضور تماشاگران و یا بدون حضور تماشاگران یا تعداد حاضران در ورزشگاه و مسائل مختلف منتشر شد، ما مجری تصمیماتی بودیم که از تهران گرفته شد. ما و شورای تامین استان همه گوش به فرمان و مجری دستوراتی بودیم که از تهران آمد، در آخرین لحظه‌ها قرار شد به این شکل برگزار شود. 

وی افزود: با توجه به اینکه مشهد به عنوان پایگاه فرهنگی جهان اسلام و تشیع است، بنابراین بعضی از مسائل باید از قبل پیش‌بینی می‌شد. ان‌شاءالله در رویدادهای بعدی می‌دانم که وزارت ورزش برنامه‌هایی دارد در همین استادیوم شرایطی فراهم کند که بازی‌های بین‌المللی بهتر از امروز برگزار شود. آنجا احتمالا ما با آماده‌سازی زیرساخت‌ها حضور تمامی اقشار را‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم. شاید زمان کم باعث شد این اتفاق بیفتد.
 
 
 
 
منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خاک برسرتان که این چنین بازنان این مرزوبوم دشمنی می کنیدافکارشماهاهمان افکارطالبان و داعشیان است. ...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه