ارسال به دیگران پرینت

سردار حمید هداوند :

مقابله جدی با سارقان دستور کار ویژه پلیس پایتخت در ایام نوروز

جانشین پلیس تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح سراسری برخورد و مقابله جدی با سرقت در ایام نوروز، گفت: در ایام تعطیلات، مقابله جدی با سارقان و مالخران در دستور کار است و تلاش خواهیم کرد با گشت های هدفمند هرگونه قدرت عمل را از مجرمان سلب کنیم.

مقابله جدی با سارقان دستور کار ویژه پلیس پایتخت در ایام نوروز

سردار حمید هداوند در دوازدهمین قرارگاه نوروزی با تاکید بر اینکه در تعطیلات نوروزی بسیاری از هموطنان در مسافرت و استراحت به سر می برند و تلاش کرده ایم که با ایجاد گشت های محسوس و نامحسوس امنیت و آرامش شهروندان را تامین کنیم، بیان داشت: در طول تعطیلات نوروزی با تلاش مضاعف همه توان خود را پای کار آورده ایم تا حد امکان با مجرمان و متخلفان برخورد و مقابله لازم را به عمل آوریم.

وی اظهارداشت: در کنار انجام ماموریت های روزانه، برخورد و مقابله جدی با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه گشت های محسوس و نامحسوس شبانه روزی در حال انجام وظیفه می باشند، بیان داشت: همه عوامل انتظامی، اطلاعاتی و ترافیکی در این ایام موظف به تامین امنیت و آرامش و انضباط شهروندان هستند.

سردار هداوند گفت: امروز پلیس با تعهد و تلاش مضاعف و همچنین با اعتقاد و باور خود را خدمتگزار و خادم مردم می داند و در این مسیر همه تلاش خود را به کار خواهد بست.

مقابله جدی با سارقان دستور کار ویژه پلیس پایتخت در ایام نوروز

وی با اشاره به وقوع سرقت لوازم خودرو و موتور سیکلت، عنوان داشت: لازم است علاوه بر اقدامات سلبی و ایجابی انجام شده از سوی پلیس، شهروندان گرانقدرمان نیز با رعایت اصول پیشگیرانه امکان وقوع سرقت را کاهش دهند.

 

منبع : افکارنیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه