ارسال به دیگران پرینت

امارات:

به دنبال راهی برای همکاری با ایران هستیم

انور قرقاش مشاور رئیس امارات متحده عربی در اظهاراتی در نشست اکسپو ۲۰۲۰ از تلاش کشورش برای همکاری با ایران و کاهش تنش های منطقه‌ای خبر داد.

به دنبال راهی برای همکاری با ایران هستیم

، «انور قرقاش» مشاور دیپلماتیک رئیس امارات متحده عربی در نشست اکسپو ۲۰۲۰ در دوبی به اظهاراتی در خصوص همکاری با ایران و ثبات منطقه ای پرداخت.

وی در سخنانی در این نشست جهانی از قصد امارات برای راهی جهت همکاری با ایران خبر داد و افزود: جهان وارد دهه ای پر از سختی و دشواری شده و امارات در تلاش برای کاهش تنش ها با همه طرف های منطقه است.

قرقاش خاطرنشان کرد: ما با دوستان و حتی دشمنان خود تماس می گیریم و پل های ارتباطی که پیش از این خراب شده بود را از نو می سازیم.

وی در عین حال تاکید کرد: ما قرار نیست با هر کاری که آنها می خواهند انجام دهند موافق باشیم. منطقه خاورمیانه هم تنها محدود به ایران و اسرائیل نمی شود.

این مشاور ارشد دولت امارات در ادامه سخنانش تاکید کرد: تمام هدف ما یافتن راهی برای همکاری عملی با ایران و اطمینان از وجود دستور کار برای ثبات و رفاه در منطقه است.

قرقاش همچنین با اشاره به بحران اوکراین آن را یک تغییر مهم در جنگ بین المللی دانست که پیامدهای مهمی در پی خواهد داشت و ضرورت دارد یک راه حل سیاسی برای این بحران پیدا شود. 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه