ارسال به دیگران پرینت

تیم ملی فوتبال|تیم ملی فوتبال در برابر لبنان|تیم ملی فوتبال در مشهد

زنان هم در ورزشگاه مشهد به تماشای بازی ایران و لبنان خواهند رفت!

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره‌ی حضور زنان در ورزشگاه در بازی ایران و لبنان گفت: نظر فدراسیون فوتبال حضور بانوان در بازی است با توجه به تاکیداتی که از سوی فیفا شده نظر ما بر حضور آقایان و بانوان در کنار هم به عنوان تماشاگران بازی ملی ایران لبنان است.

زنان هم در ورزشگاه مشهد به تماشای بازی ایران و لبنان خواهند رفت!

دبیرکل فدراسیون فوتبال از تاکید فدراسیون بر حضور همزمان تماشاگران زنان و مردان در بازی تیم ملی خبر داد.

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفتگو با یکی از رسانه‌های استان خراسان رضوی با اشاره به فرآیند بلیط فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان گفت: سایت بلیط‌فروشی مشکلی ندارد، با توجه به اینکه همزمان بیش از ۶۰ هزار نفر در سایت آنلاین و متقاضی خرید بلیط بودند مشکلاتی وجود داشته است اما الان بلیط‌فروشی در حال انجام است.

کامرانی‌فر در واکنش به افزایش تعداد تماشاگران توضیح داد: در مورد تعداد تماشاگران آخرین نظر را وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با توجه به شرایط می‌دهند و با توجه به اینکه قبلا تعداد تماشاگران به فیفا اعلام شده است و نزدیک به برگزاری بازی هستیم فکر می‌کنم امکان تغییر تعداد تماشاگران بازی نباشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره‌ی حضور زنان در ورزشگاه هم گفت: نظر فدراسیون فوتبال حضور بانوان در بازی است با توجه به تاکیداتی که از سوی فیفا شده نظر ما بر حضور آقایان و بانوان در کنار هم به عنوان تماشاگران بازی ملی ایران لبنان است.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه