ارسال به دیگران پرینت

حجاب

کشف حجاب، مصداق جُرم مشهود و دارای جزای مشخص است

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: کشف حجاب، مصداق جُرم مشهود است و قانون نیز به صراحت برای آن مُجازات و کیفر تعیین کرده است.

کشف حجاب، مصداق جُرم مشهود و دارای جزای مشخص است

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری امروز در نشست مشترک قضایی انتظامی در محل فرماندهی انتظامی استان گفت: برخی مسائل حجاب ریشه فرهنگی دارد و در حد قصور است که رفع آن هم نیازمند کار فرهنگی است، اما کشف حجاب مصداق جُرم بارز محسوب می‌شود.

پیگیری اولیه این جُرم نیازی به دستور قضایی ندارد و نیروی انتظامی و دادستانی بدون افراط و تفریط و ذره‌ای تعدی از حدود و اختیارات قانونی خود اقدام به برخورد قانونی با مُجرمان خواهند کرد.

به گفته او رفتاری که این روز‌ها توسط بعضی افراد معدود از شهروندان و مهمانان نوروزی مشاهده می‌شود جزو جرایمی است که علیه عفت عمومی انجام می‌شود.

این مساله باعث نگرانی شدید مردم شده و مورد مطالبه عموم مردم شهیدپرور اصفهان قرار گرفته است.

حجت الاسلام جعفری می‌گوید در مقابله با ارتکاب جرایم در سال جدید نیاز به برنامه‌ریزی دقیق‌تر، هدفمندتر و گسترش میدان تعامل میان دستگاه قضایی و انتظامی است.

در حوزه کنترل مُجرمان حرفه‌ای، سابقه‌دار و مُجرمان جرایم خشن ضمن بازخوانی مُصوبات قبلی، نقاط ضعف شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد و ما مصمم هستیم تا اجازه ندهیم فضای امنی برای ایجاد ناامنی در جامعه فراهم شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از اولویت‌های دادگستری استان و نیروی انتظامی، اجرای برخی احکام حدود الهی بر زمین مانده در سال جدید است و اجرای احکام قطعی مربوط به جرایم مهم، خشن و حرفه‌ای که در اجرای احکام باقی مانده است، در اولویت کار ما خواهد بود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      شما فساد دستگاه قضا رو کنترل کن،یقین داشته باش کل دخترا و زن های مملکت چادری میشن،فساد مسئولین مردمو روز به روز از خدا بذور می کنه چه برسه به اسلام،این نتیجه تزویر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه