ارسال به دیگران پرینت

فؤاد حسین:

وزیر خارجه عراق حمله نیروهای یمنی به خاک عربستان را محکوم کرد

«فؤاد حسین» امروز با فیصل بن فرحان دیدار کرد. در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی وزیر خارجه عراق آمده است: «عراق حملاتی که خاک کشور برادر عربستان سعودی را هدف قرار داده، از جمله حمله اخیر به ایستگاه توزیع مشتقات نفتی وابسته به شرکت آرامکو در جده و مخازن شرکت ملی آب و ایستگاههای توزیع برق که خسارات مادی بر جا گذاشته و به منازل و خودروها آسیب زده را محکوم می‌کند.»

وزیر خارجه عراق حمله نیروهای یمنی به خاک عربستان را محکوم کرد

 وزرای خارجه عراق و عربستان سعودی امروز (شنبه) در حاشیه نشست دوحه با یکدیگر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش السومریه نیوز، «فؤاد حسین» امروز با فیصل بن فرحان دیدار کرد. در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی وزیر خارجه عراق آمده است: «عراق حملاتی که خاک کشور برادر عربستان سعودی را هدف قرار داده، از جمله حمله اخیر به ایستگاه توزیع مشتقات نفتی وابسته به شرکت آرامکو در جده و مخازن شرکت ملی آب و ایستگاههای توزیع برق که خسارات مادی بر جا گذاشته و به منازل و خودروها آسیب زده را محکوم می‌کند.»

طبق این بیانیه، دو طرف در خصوص هماهنگی و مشورت‌های مستمر در همه زمینه‌ها برای تحقق اهداف مشترک و همکاری‌ها در جهت ایجاد افق‌‌های جدید گفت‌و‌گو کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «مقابله با تهدیدات مختلفی که منطقه را در بر گرفته و تلاش برای ایجاد راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز در راستای تحقق امنیت و ثبات از دیگر محورهای گفت‌و‌گوی طرفین بود.»

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • یک مسلمان ارسالی در

      آیاعراقیهامیدانندکه فوادحسین مزدورودست نشانده ی آمریکا وآل سعوداست؟؟.

    • ناشناس ارسالی در

      پس حمله به مردم بی دفاع یمن ک محاصره آنها چه میشه تف

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه