ارسال به دیگران پرینت

بیشترین تردد بین استانی در چهار فروردین ثبت شد

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ثبت رکورد بیشترین تردد بین استانی در چهارم فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

بیشترین تردد بین استانی در چهار فروردین ثبت شد

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، امروز جمعه پنجم فروردین‌ماه گفت: بر اساس آخرین آماری که از سامانه ترددشمار دریافت کرده‌ایم، متوسط تردد بین استانی روزانه در تمام کشور از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز ۴ فروردین ۱۴۰۱، تعداد ۲میلیون و ۵۰هزار و ۱۳۳ وسیله نقلیه ثبت شده است. 

فرهاد مهریاری افزود: در روز چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۱، تردد بین استانی به ۲میلیون و ۲۳۱هزار و ۲۳۵ وسیله نقلیه رسیده که نسبت به روز گذشته ۴درصد افزایش داشت. 

او گفت: از آغاز طرح تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۴درصدی تردد بین استان‌ها بودیم. بیشترین تردد بین استانی نیز مربوط به روز گذشته چهارم فروردین با ثبت ۲میلیون و ۲۳۱هزار و ۲۳۵ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بیان کرد: «تا چهارم فروردین، استان خوزستان ۱۵۰درصد، بوشهر ۹۹درصد، خراسان جنوبی ۷۷درصد، خراسان رضوی ۷۶درصد و اصفهان با ۷۲درصد دارای بیشترین افزایش نسبت به سال قبل بوده است.» 

او در پایان گفت: برای مجموع استان‌های تهران و البرز نیز تردد ۴میلیون و ۳۵۰هزار و ۳۳۷ ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۸درصدی داشته است.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه