ارسال به دیگران پرینت

بوشهر رتبه دوم کشور در پذیرش مسافر نوروزی

روزانه ۳۰ هزار نفر در مدارس استان بوشهر اسکان داده می‌شوند.

بوشهر رتبه دوم کشور در پذیرش مسافر نوروزی

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بوشهر بعد از استان خوزستان رتبه دوم کشور در ورود گردشگر را دارد و حدود سه‌ میلیون نفر سفر اقامت در بوشهر ثبت شده است.

به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، هوشنگ رستم‌پور شهیدی پس از بازدید از وضعیت اسکان مسافران در بوشهر افزود: در راستای تمهیدات لازم سفر کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی روزانه نشست‌های خود را برگزار می‌کنند و دستگاه‌های مرتبط آمادگی خود برای ارائه خدمات به مسافران را گزارش می‌دهند.

وی با بیان اینکه آمار مسافران نوروزی استان بوشهر قابل مقایسه با سال گذشته که ممنوعیت سفر بوده نیست، تصریح کرد: خیل عظیم و سیل آسای مسافران و گردشگران در نقاط مختلف استان اقامت دارند و این آمار به احتمال زیاد همچنان افزایش خواهد یافت.

رستم‌پور شهیدی از ایجاد ۵۰ کمپ نوروزی در استان بوشهر خبر داد و گفت: روزانه ۳۰ هزار نفر در مدارس استان بوشهر اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به مسافران در امامزاده‌ها تصریح کرد: در شهر بوشهر با توجه به افزایش بی‌سابقه جمعیت ورودی ۲ کمپ امامزاده محمد باقر (ع) و امامزاده قاسم (ع) برای اقامت مسافران به چهار کمپ قبل افزوده شده و آماده پذیرش گردشگران است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه