ارسال به دیگران پرینت

سلفی گرفتن

تکنیک های مهمی برای گرفتن عکس سلفی

سلفی گرفتن روز به روز محبوب‌تر می‌شود اما تکنیک های مهمی برای گرفتن عکس سلفی وجود دارد که با رعایت کردن آنها میتوانید جذاب ترین عکس ها را ثبت کنید.

 تکنیک های مهمی برای گرفتن عکس سلفی

سلفی گرفتن روز به روز محبوب‌تر می‌شود اما تکنیک های مهمی برای گرفتن عکس سلفی وجود دارد که با رعایت کردن آنها میتوانید جذاب ترین عکس ها را ثبت کنید.

سلفی گرفتن با نکاتی که هیچ کس بهتون نگفته

سلفی گرفتن یکی از کارهای روتین و نرمال برای بعضی از افراد است اما خیلی از ما هنوز نمی دانیم که چگونه باید سلفی خود را به بهترین شکل ممکن ثبت کنیم.

 

یک بک گراند و پس زمینه درست را انتخاب کنید

اگر نمی توانید مدام به استودیو های عکاسی بروید؛ با خلاقیت چنین فضایی را برای خودتان در منزل ایجاد کنید. 99% پرتره ها داخل اتاق خواب است. شما نیز می توانید فضای دیوارِ پشت خود را هم به فضایی زیبا و آماده تبدیل کنید؛ حتی می توانید چند قاب عکس بخرید. از کاغذ دیواری های زیبا استفاده کنید تا فضای پشت تان جذاب باشد.

سلفی گرفتن

در این باره سرچ و مطالعه کنید

وقتی که می خواهید عکس های جذاب ثبت کنید، سعی کنید نکاتی که نویسندگان به شما آموزش می دهند را یاد بگیرید. اگر عاشق سلفی پرتره هستید، می توانید منابع خوبی در مورد این سلفی‌ ها پیدا کنید. عکس های مختلف را ببینید و نگاه کنید که آن ها از چه زاویه ای از افراد گرفته شده است. 15 دقیقه عکس گرفتن در طول روز باعث می‌ شود که عکس هایتان بهتر شود.

از لباس کلاسیک با رنگ متناسب با پوست استفاده کنید

باید ببینید که چه چیزی به پوستتان می آید. آیا پوست گرم، سرد یا خنثی دارید؟ اگر پاسخ را نمی‌ دانید، اول باید نوع پوست خود را بشناسید و ببینید که چه رنگ هایی برای شما مناسب تر است. سپس از همان رنگ ها استفاده کنید. می توانید لباس های کلاسیک هم بپوشید که سلفی‌ هایتان را جذاب ‌تر می‌ کند.

به تنظیمات دوربین دقت کنید

قبل از این که بخواهید عکس بگیرید، اول باید کیفیت را روی بالاترین حالتش بگذارید تا جزئیات به خوبی بیفتند و بعدا بتوانید راحت عکس را برش داده و ویرایش کنید؛ پس تنظیمات دوربین را روی بالاترین کیفیت قرار دهید.

تنظیم دوربین گوشی

از تریپاد استفاده کنید

تریپاد یا همان سه‌پایه ها بسیار مناسب هستند. زمانی که دوربین گوشی را روی تایمر پایه بگذارید و بک گراند خوبی هم داشته باشد، قطعاً سلفی هایتان جذاب تر به نظر می‌ رسند؛ پس این وسیله کاربردی را برای گرفتن سلفی فراموش نکنید.

تایمر دوربین را فراموش نکنید

بالاتر هم اشاره کردیم که تایمر دوربین برای این است که شما مقابل سلفی، خودتان را آماده کنید و مجبور نباشید که دست تان را روی گوشی بگیرید. البته بعضی از گوشی ها روی ساعت افراد نیز هماهنگ می‌ شوند و می‌ توانند از طریق فشار دادن دکمه روی ساعت، سلفی خود را ثبت کنند که اما اگر این امکان را ندارید، حتما دوربین را روی حالت تایمر قرار دهید.

نور مناسب را فراموش نکنید

همه چیز در عکاسی بستگی به نور دارد. باید در نور مناسب قرار بگیرید و‌ هیچ‌گاه پشت به نور نایستید و سعی کنید جایی را پیدا کنید که نور طبیعی به اندازه کافی به صورت تان بخورد.

نور در سلفی

عکس هایتان را ویرایش کنید اما زیاده روی نکنید

توصیه ما این است که نقص های کوچک را بپوشانید اما در ادیت و ویرایش زیاده روی نکنید. بلکه می توانید عکس را روشن‌تر یا تیره‌تر کنید. سعی کنید که نقص های صورت تان مانند جوش، لک و تیرگی ها را برطرف کنید اما هرگز زیاده روی نکنید تا عکس هایتان مصنوعی نشوند.

منبع : نمناک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه