ارسال به دیگران پرینت

مدیرکل راهداری مازندران:

تردد در راه های مازندران ۴۲ درصد افزایش یافت

ساری- مدیرکل راهداری مازندران با اشاره به ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد در جاده های استان گفت: تردد در راه های استان ۴۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد یافته است.

تردد در راه های مازندران ۴۲ درصد افزایش یافت

 حسن جهانیان شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده‌های این استان، بیش از ۱۵ میلیون ۷۰۰ هزار تردد در جاده‌های این استان از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند) تا به امروز ثبت شد.

وی افزود: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران _ مشهد به ویژه پتانسیل‌های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک ترین راه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از این رو از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز، بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی با استان‌های مجاور ثبت شد و بر همین اساس تردد در محورهای مواصلاتی بیش از ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ضمن اشاره به اینکه آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده‌های این استان برداشت شده است، عنوان کرد: آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان (محور کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگاه و رامسر) ثبت و درج می‌شود.

جهانیان تصریح کرد: بیشترین حجم تردد در سطح محورهای استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به روز سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ با ثبت بیش از دو میلیون و ۲۵۰ هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، از مردم شریف کشور تقاضامی کنیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر، حتماً نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه