ارسال به دیگران پرینت

کشف کالای قاچاق و موادمخدر در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در ممسنی و موادمخدر در فسا طی عملیات‌های مختلف پلیس این استان خبر داد.

کشف کالای قاچاق و موادمخدر در فارس

سردار رهام‌بخش حبیبی پنجشنبه ۴ فروردین گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "ممسنی" حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون سوخت‌کش مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به نقل از پلیس فارس، حبیبی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این کامیون ۳۲۰ طاقه پارچه، یک هزار و ۷۰۰ ثوب پوشاک، یک هزار و ۱۰۰ عدد لامپ، ۲۰ دستگاه مودم، یک هزار و ۱۹۰ عدد انواع باطری ماشین شارژی، ۴۰۰ عدد هارد کامپیوتر، ۱۸ دستگاه لپ تاپ، ۲۹۶ عدد پاور بانک و ۵ عدد رله خارجی قاچاق که به صورت کاملا حرفه‌ای در تانکر جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: پس از تشکیل پرونده راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کشف موادمخدر در فسا

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "فسا-شیراز" به یک دستگاه وانت پراید مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی فسا موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۲۲۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه قاچاقچی حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه