ارسال به دیگران پرینت

هاشور ابروی ظریف | حرفه ای

چگونه ابروها را مانند یک حرفه ای پر کنیم؟

بیایید صادق باشیم، یادگیری نحوه پر کردن ابروها می­تواند دشوار باشد. بنابراین اغلب، زمانی زیادی را صبح­ها و قبل از رفتن به محل کار صرف پر کردن ابروها می­کنیم. با این حال، از هر آرایشگر بپرسید، به شما می­گویند که ابروها خواهر هستند، نه دوقلو. این بدان معنی است که اگرچه تلاش برای متقارن ساختن آنها کاملاً منطقی است، اگر هر کدام کمی تفاوت داشت باشند، اشکالی ندارد. حالت طبیعی ابروهای شما هم همین شکل است. اگر می­خواهید با ما یک روش حرفه­ای را بیاموزید تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

چگونه ابروها را مانند یک حرفه ای پر کنیم؟

1.ابتدا فرم ابروی خود را تعیین کنید

قبل از اینکه بتوانید ابروهای خود را پر کنید، ابتدا باید نوع فرمی را که می­خواهید ایجاد کنید مشخص کنید. مدل ابروهای شما به چه شکل است؟ آیا ابروهایی صاف و آرام دارید یا حالتی هشت مانند و کمی خشن!! شناخت فرم ابرو به شما کمک می­کند تا بهترین حالت را روی ابروها پیدا کنید. ابتدا فرم ابروی خود را با چند نقطه پیدا کنید. تنها کاری که می­کنید این است که در قسمت بالای ابرو و تاج آن یه نقطه با مداد ابرو مشخص کنید. پس از آن در قوس ابرو نقطه دیگر را قرار دهید. در نهایت انتهای ابرو را علامت بگذارید. با وصل مردن این نقاط فرم ابروی خود را به خوبی میبینید. همین کار را برای زیر ابرو ها هم انجام دهید.

2.بهترین محصولات ابرو را برای خود انتخاب کنید

  • هنگامی که فرم مناسب ابروی خود را انتخاب کردید، می­توانید محصولاتی را که باید استفاده کنید، انتخاب کنید. اگر هدف شما ایجاد تار‌هایی با ظاهر طبیعی است، به دنبال یک هاشور ابروی ظریف باشید
  • از طرف دیگر، اگر ابرویی فوق العاده پر و متفاوت را ترجیح می­دهید، فقط یک مداد ابرو با کیفیت و مارک خوب برای این کار مناسب است. برعکس، اگر شکل انتخابی شما، ابروهای کرکی و تار تار است، یک صابون ابرو تهیه کنید و با فرچه آن ابروهای خود را حالت دهید.
  • قلم­های ابرو از دیگر محصولاتی هستند که برای کشیدن تارهای نازک کاربرد دارند. این قلم ها بسیار طریف هستند و برای کشیدن تارهای ابرو بسیار مناسب­اند. این قلم­ها برای مواقعی که می­خواهید ابروهایی طبیعی و پر داشته باشید بسیار مناسب هستند و احتمالا کسی متوجه آرایش نامحسوس ابروی شما نخواهد شد.

بعد از انتخاب مدل ابرو و ابزار مورد استفاده آن باید سایه­هایی مناسب هر کدام را انتخاب کنید. همیشه در انتخاب رنگ حساس باشید و محصولی را انتخاب کنید که دقیقا متناسب با رنگ ابروی خودتان باشد.

 
 

3.چشمانتان مهم هستند

زیبایی چشم­ها و ابروها در مقابل هم قرار دارند. درصورتی که هردو زیبای و مرتب باشند آرایش شما قابل قبول و مناسب است. از یک مداد چشم مشکی یا رنگی استفاده کنید تا خط چشم باریک و ظریفی پشت پلک بکشید. این کار زیبایی رنگ چشمان شما را به خوبی نشان می­دهد و از ابروهای مرتب برای خاص شدن کمک می­گیرد. ریمل را فراموش نکنید. سایه را برای مواقعی اضافه کنید که قصد رفتن به مهمانی را دارید.

 

4.چگونه ابروهای خود را پر کنید: یک راهنمای گام به گام

هنگامی که تمام محصولات خود را آماده کردید، برای انجام آرایش ابرو آماده هستید. این دستورالعمل­های گام به گام را دنبال کنید تا بهترین نکات را یاد بگیرید، از ایجاد فرم مورد نظر تا افزودن بافت و ایجاد تارهای دقیق را اینجا با ما بیاموزید.

5.یک ژل ابرو شفاف برای مشخص کردن فرم ابرو استفاده کنید

ابتدا از یک ژل شفاف ابرو برای مرتب کردن ابروها به سمت بالا و بیرون (به سمت شقیقه) استفاده کنید و بگذارید ژل کاملاً خشک شود. اول انجام این مرحله به شما این امکان را می­دهد که به راحتی قسمت­های خالی و بدون تار را در ابروها شناسایی کنید.

 

6.اضافه کردن بافت

صرف نظر از ظاهر ابرویی که می­خواهید داشته باشید، داشتن یک مداد ابروی ظریف یا هاشور به ایجاد بافت روی ابروی شما کمک می­کند. برای بهترین و طبیعی‌ترین نتایج، در قسمت‌هایی از ابرو را که کمی نازک است تارهایی رسم کنید. در حین انجام این کار باید دو چیز را به خاطر بسپارید. ابتدا مطمئن شوید که تارها در همان جهتی باشد که موها را برس زدید. دوم، مطمئن شوید که بین هر تاری که رسم می­کنید، به جای پر کردن کامل ابرو، قسمت­هایی را خالی بگذارید. این کار کلید ایجاد یک بافت طبیعی بین ابروها است.

7.ریمل ابرو

ریمل ابرو علاوه بر ایجاد بافت می­تواند حجم را به ابرو اضافه کند. اگر ابروهایی خالی و کم حجم دارید ریمل ابرو با ایجاد خطوط برجسته می­تواند زیبایی را به ابروهای شما ببخشد. اگر ریمل شما غلیظ است ابتدا فرچه آن را به خوبی از اضافه ریمل پاک کنید و سپس آن را روی ابرو بکشید. با این کار هیچ لکه­ای مشاهده نخواهید کرد.

8هر گونه اشتباه را لمس کنید

هنگامی که ابروهای خود را پر کردید، ممکن است متوجه شوید که در چند مکان از خطوط خارج شده اید. نگران نباشید، کانسیلر می­تواند به شما کمک کند تا مشکل را حل کنید. نگران نباشید. می­توانید از یک گوش پاک کن به همراه محلول پاک کننده استفاده کنید و سپس باقی مانده را با استفاده از یک کانسیلر تمیز کنید.

9.شابلون ابرو

برای کسانی که نمی­توانند ابروهای خود را به درستی بکشند استفاده از شابلون راحت­تر خواهد بود. می­توانید شابلون مناسب با فرم ابروی خود را انتخاب کنید و آن را روی ابروی خود قرار دهید. داخل شابلون را سایه بزنید تا ابروهای شما پر به نظر برسد. با استفاده از شابلون شما یک کادر دقیق خواهید داشت و نیازی به دقت زیادی ندارید. در واقع می­توانید خطوط ریز را با یک قلم یا مداد ابرو رسم کنید.

در صورتی که می­خواهید یک ابروی مرتب دائمی داشته باشید روش­های مثل میکروبلیدینگ هم می­تواند به شما کمک کند. انواع روش­های دائمی که با قلم یا دستگاه انجام می­شود برای مدت 6 تا 9 ماه ماندگاری دارند و یک روش مناسب و دائمی برای کسانی است که ابروهای به شدن کم پشت و بی روحی دارند. البته این نکته را در نظر بگیرید که مد و ترندهای آرایشی دائم در حال تغییر هستند و شاید این متدهای زیبایی برای چند سال دیگر جذاب نباشند.

 
 
 

 

منبع : چطور
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه