ارسال به دیگران پرینت

آثار تاریخی کاشان میزبان ۱۵۰ هزار گردشگر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان: خانه بروجردی با بیش از هفت هزار گردشگر، موزه ملی کاشان با ۵۶۰۰ نفر، خانه طباطبایی با ۴۵۰۰ گردشگر، محوطه باستانی سیلک ۱۹۰۰ نفر و حمام سلطان امیراحمد نیز ۱۷۰۰ نفر گردشگر داشته است.

آثار تاریخی کاشان میزبان ۱۵۰ هزار گردشگر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: بنا بر آمار بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر طی چهار روز اول تعطیلات نوروزی از آثار تاریخی و طبیعی این شهرستان دیدن کردند.

مهران سرمدیان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این آمار از روز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان روز دوم فروردین ۱۴۰۱ بر اساس بازدید از ۲۵ اثر تاریخی طبیعی و موزه و مذهبی در چهار شهر کاشان، قمصر، نیاسر و برزک است.

وی افزود: مجموعه جهانی باغ فین با ۳۵ هزار نفر رتبه اول، آبشار نیاسر با ۳۰ هزار نفر و باغ تالار نیاسر با ۲۰ هزار نفر به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم علاقه‌مندی گردشگران نوروزی قرار داشته‌اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان، تصریح کرد: خانه بروجردی با بیش از هفت هزار گردشگر، موزه ملی کاشان با ۵۶۰۰ نفر، خانه طباطبایی با ۴۵۰۰ گردشگر، محوطه باستانی سیلک ۱۹۰۰ نفر و حمام سلطان امیراحمد نیز ۱۷۰۰ نفر گردشگر داشته است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه