ارسال به دیگران پرینت

وزیر آموزش و پرورش/طرح تغذیه

تامین نیروی انسانی در مناطق مرزی در حال انجام است

وزیر آموزش و پرورش گفت: تامین نیروی انسانی در ۱۶ نقطه مرزی کشور برای رفع مشکلات آن‌ها در حال انجام است.

تامین نیروی انسانی در مناطق مرزی در حال انجام است

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه با حضور در یادمان شلمچه و ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: تامین زیرساخت‌ها و نیروی انسانی ۱۶منطقه مرزی در حال انجام است و  نیروهای جهادی در حال کار برای رفع مشکلات و نیازهای استان‌های مرزی هستند.

او اجرای طرح تغذیه رایگان در مناطق محروم را از برنامه‌های مهم سال جاری آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: دانش‌آموزان در سنین رشد و دوران ابتدایی نیاز به تغذیه دارند و متاسفانه طرح تغذیه دانش‌آموزان در مناطق محروم مدتی قطع شده بود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره اجرای سند تحول بنیادین هم گفت: اجرایی کردن این سند در یکی از قرارگاه‌ها در حال اجرا است و امیدواریم سریعتر به نتیجه برسد.

به گفته او مدارس کانکسی و سنگی در استان خوزستان باید برداشته شود و برای تحقق این امر حدود ۸۰هزار میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

آقای نوری گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده، کار توسعه فضای آموزشی سه سال به طول می انجامد  و بخشی از مدارس نیاز به سرویس‌های بهداشتی و غیره را دارند و در سالجاری قرار است این مشکل برطرف شود تا اول سال جدید مشکلی نداشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش هدف از سفر به استان خوزستان را حضور در اردوی راهیان نور و دیدار با خانواده‌های شهدای دانش آموزان بیان کرد و گفت: امید است با بهره‌گیری از مقام شهدا برای تعلیم و تربیت مبتنی بر مکتب شهدا گام برداریم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه