ارسال به دیگران پرینت

تولید/ اشتغال

مجلس باید قدم های جدی تری برای رفع بروکراسی حوزه تولید بردارد

آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس علاوه بر اینکه باید قدم های جدی تری برای رفع بروکراسی حوزه تولید بردارد ، باید اقدامات موثری در این زمینه انجام دهد.

مجلس باید قدم های جدی تری برای رفع بروکراسی حوزه تولید بردارد

محمدحسین فرهنگی با اشاره به نامگذاری سال جدید به‌عنوان سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبری در سال های پیش نیز بر لزوم تولید کرده بودند که نشان از اهمیت این موضوع برای ایشان دارد.

وی ادامه داد: با اینکه رهبر معظم انقلاب رضایتمندی نسبی خود را در رابطه با میزان تحقق شعار سال قبل اعلام نمودند، اما باید گام های بزرگ و جدی در این راستا هم مجلس و هم دولت بردارد.

وی افزود: متاسفانه با عدم همراهی برخی از نمایندگان مجلس در تصویب کلیات طرح حمایت از کارخانجات و واحد های صنعتی، این طرح با یک رای کمتر بایگانی شد که میتوانست موجبات بسیاری از گشایش هایی در زمینه تولید شود.

فرهنگی همچنین خاطرنشان کرد: با تصویب طرح مذکور بسیاری از پروسه های تولید روان شده و تغییراتی در فرآیند گمرکاتی، تعطیلی واحدهای تولیدی، شکایت از واحدهای تولیدی و دیگر موارد ایجاد می‌شد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی امسال باید بتواند بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید که درخواست چند ساله ایشان است، به نحو احسن جامعه عمل بپوشاند.

 

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه