ارسال به دیگران پرینت

فدراسیون فوتبال:

پایان استعفای تکراری یحیی| گل‌محمدی از فردا در تمرین پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس از فردا و با پایان زمان تعطیلات در تمرین این تیم حاضر می‌شود.

پایان استعفای تکراری یحیی| گل‌محمدی از فردا در تمرین پرسپولیس

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی که بعد از جنجال و حواشی دربی از سمت مربیگری این تیم استعفا کرده بود و این حرکت با مخالفت مدیر عامل این تیم همراه شده بود، قرار است فردا پرسپولیس را تمرین می‌دهد.

لازم به ذکر است با توجه به اتفاقات دربی و حواشی پیش آمده یحیی گل‌محمدی برای نشستن دوباره بر نیمکت پرسپولیس باید منتظر نظر نهایی کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال باشد که قرار است شنبه هفته آینده تشکیل جلسه بدهد.

منبع : پایگاه خبری فوتبالی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام یحیی گل محمدی کارش درسته فقط باید بازی با استقلال کمی زودتر تعویض می کرد ،ولی از طرز بازیش که از جلو پرس می کردن خیلی خوشم اومد ،یاد سال اول برانکو افتادم که پرس می کرد و با رو می برد باید دقایق آخرهم از جلو پرس می کردن ،کلا خوب بودن ، آقا یحیی اینا از سال گذشته با هزار ترفند خواستن پرسپولیس رو زمین بزنن از سپاهان منفور بگیر که با پول به تیم های آلومینیوم مس ۴ تا ۴ تا گل می زدن تا مربی تیم تراکتور که فیروز رو آوردن و.... ،آقا یحیی اینا می خوان تمرکز تیم رو بهم بزنن تا تمرکز تیم بهم نخور تیم قهرمان میشه ،از وزیر ،سرپرست فدراسیون بگیر تا کمیته داوران منفور به ریاست خسروی دست‌نشانده. ترو خدا با تمرکز بکنید می دونم همه تحت فشارید ولی این تیم پرسپولیسه نه تیم آماتور استقلال و‌... ،همه هوادارا پشتتونن ،اونایی هم که که به قولی ایراد می گیرن پرسپولیسی نیستن از تیم های مقابل حقیرند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه