ارسال به دیگران پرینت

اوکراین | روسیه | حمله نظامی | مسکو

اعزام گروه جدیدی از جنگجویان چچنی به اوکراین

بیست و هفتمین روز جنگ اوکراین در حالی آغاز شد که علائمی از فرسایشی شدن جنگ روسیه علیه اوکراین به خوبی قابل مشاهده است.

اعزام گروه جدیدی از جنگجویان چچنی به اوکراین

بیست و هفتمین روز از جنگ روسیه علیه اوکراین در حالی ادامه یافت که اخباری مبنی بر حضور جنگجویان چچنی در این جنگ برای همراهی روسیه گام جدیدی از فرسایشی شدن این جنگ را نشان می‌دهد.

در ادامه این گزارش می‌توانید تحولات لحظه به لحظه اوکراین را دنبال کنید:

۰۵:۰۶ آمریکا سیستم‌های دفاع هوایی ساخت شوروی را به اوکراین تحویل می‌دهد

آمریکا سعی دارد تا در ادامه کمک‌های خود به اوکراین برخی از سامانه‌های دفاع هوایی ساخت شوروی را که به صورت مخفیانه سال‌ها پیش خریده بود به اوکراینی‌ها تحویل دهد.

اسپوتنیک به نقل از وال استریت ژورنال از سامانه موشکی ضد هوایی «اوسا» نام برده و تاکید کرده است که آمریکایی‌ها قصد ندارند سامانه اس -۳۰۰ که زمانی از بلاروس دریافت کرده بودند را به اوکراین بفرستند.

طبق گزارش وال استریت ژورنال آمریکا نسخه‌های واحدی از سیستم‌های دفاع هوایی را که اتحاد جماهیر شوروی از آنها استفاده می‌کرد و برای مقاصد اطلاعاتی به کشورهای دیگر می‌فروخت را به دست آورده است.

۰۴:۲۹ اعزام گروه جدیدی از جنگجویان چچنی به اوکراین

رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن روز دوشنبه اعلام کرد که به زودی گروه جدیدی از جنگجویان چچنی برای شرکت در عملیات روسیه وارد اوکراین خواهند شد.

قدیروف با انتشار ویدئویی در کانال تلگرامی خود، اعزام گروه دیگری از داوطلبان چچنی به اوکراین را نشان داد.

او گفت: این تنها بخش کوچکی از کسانی است که می‌خواهند به دولت خود خدمت کنند. هزاران داوطلب و افسر مجری قانون از جمهوری چچن به نبرد هجوم می‌آورند، اما ما بهترین و با انگیزه ترین سربازان را از بین آنها انتخاب کرده‌ایم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه