ارسال به دیگران پرینت

نامزد کنگره آمریکا:

ترور قاسم سلیمانی جنایت شنیع جنگی بود

«جیافری ام یانگ» که قرار است در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره برای کسب کرسی ایالت «کنتاکی» با «اندی بار» رقابت کند در توییتر خطاب به کاربری که عکسی از سه رئیس‌جمهور قبل از ترامپ گذاشته و نوشته آن‌ها «جنایتکار جنگی» هستند نوشته است: «معذرت می‌خواهم، دونالد ترامپ هم جنایتکار جنگی بود و هست. او علیه یمن، ایران و عراق تجاوز بین‌المللی انجام داد. قتل قاسم سلیمانی، یک جنایت جنگی شنیع بود.»

 ترور قاسم سلیمانی جنایت شنیع جنگی بود

 یکی از نامزدهای کسب کرسی مجلس نمایندگان آمریکا ترور «قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را «جنایت جنگی شنیع» توصیف کرد.

«جیافری ام یانگ» که قرار است در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره برای کسب کرسی ایالت «کنتاکی» با «اندی بار» رقابت کند در توییتر همچنین «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به دلیل تجاوزگری علیه یمن، ایران و عراق «جنایتکار جنگی» خواند.

او در حساب کاربری‌اش در توییتر خطاب به کاربری که عکسی از سه رئیس‌جمهور قبل از ترامپ گذاشته و نوشته آنها «جنایتکار جنگی» هستند نوشته است: «معذرت می‌خواهم، دونالد ترامپ هم جنایتکار جنگی بود و هست. او علیه یمن، ایران و عراق تجاوز بین‌المللی انجام داد. قتل قاسم سلیمانی، یک جنایت جنگی شنیع بود.»

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد ارسالی در

      ترامپ جنایتکار جنایت کار جنگی است باید اعدام شود.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه