ارسال به دیگران پرینت

اوکراین | روسیه

آواز سوزناک دختربچه اوکراینی برای صلح +ویدئو

یک دختر ۹ ساله اوکراینی آهنگ "زندگی‌ام را نقاشی می‌کنم" را برای صلح خواند، و حالا این آهنگ بار‌ها در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده است.

آواز سوزناک دختربچه اوکراینی برای صلح +ویدئو

آواز سوزناک دختربچه اوکراینی برای صلح 

یک دختر ۹ ساله اوکراینی آهنگ "زندگی‌ام را نقاشی می‌کنم" را برای صلح خواند، و حالا این آهنگ بار‌ها در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده است. آملیا پوپویچ در اوکراین به دنیا آمده و اکنون در ایتالیا زندگی می‌کند. 

این ستاره یوتیوب گفت که نگران پدربزرگش است که اکنون در اوکراین در حال جنگ با ارتش روسیه است. آمیلیا پوپویچ گفت که می‌خواسته با خواندن این آهنگ احساسات سیاستمداران را تحریک کند و می‌خواسته که جنگ تمام شود. 

ویدئوی این دختربچه میلیون‌ها بازدید داشته است. او می‌گوید جنگ وحشتناک است و کودکان نبابد بابت تصمیم بزرگسالان رنج بکشند. 

حجم ویدیو: 25.16M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05
منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی اصغر قاسم پور ارسالی در

      روسیه جهان را در وضع مخاطره آمیزی قرار داده و دست به کارهای خطرناک می زند. جنایت جنگی انجام می دهد، به هر روشی شده برای ضربه زدن به اکراین از جمله موشک باران شهرها و کشتار و آواره کردن مردم عادی و بی دفاع می خواهد به مقاصدش برسد، در فردای این لشکر کشی سرمستانه، حساب پس خواهد داد. درد خواهد کشید. این بدعت و شروعی تهدید آمیز برای آینده ی بشریت است. سازمان ملل در این مورد باید تصمیم بگیرد.

    • علی عزیزی ارسالی در

      بیراه نرویم

    • سلطان ارسالی در

      سلام دوستان.
      بنده هم به نوبه خودم مخالف جنگ هستم.جنگ جز ویرانی ،اوارگی ،نابودی چیزی را عاید کسی نمیکند.
      ولی این اقا میگه که روسیه در اوکراین این کار رو کرد تقاصشو خواهد داد و .... میخوام بگم این اظهار نظرو چرا دنیا وداین اقا با کودکان سوری و فلسطینی و یمنی نمیکنند و نکردند...

    • ایرانی ارسالی در

      خود کرده را تدبیر نیست اون موقع که با طناب آمریکایها میرفتن تو چاه باید فکراین روزها روهم میکردن : خوب حالا صدای نالهای بچهای گرسنی یمن کی میخاد بشنوه؟

    • رضا ارسالی در

      😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    • ایرانی و ایرانی ارسالی در

      این روسیه فکر کرده بچه زرنگ تیرونه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه