ارسال به دیگران پرینت

تماس تلفنی وزرای خارجه امارات و انگلیس درباره بحران اوکراین

وزیر خارجه امارات با همتای انگلیسی خود درباره روابط دو کشور، تازه‌ترین تحولات اوکراین و نیز مساله ثبات بازار انرژی و غذای جهانی به صورت تلفنی بحث و تبادل نظر کرد.

تماس تلفنی وزرای خارجه امارات و انگلیس درباره بحران اوکراین

عبدالله بن زاید ال نهیان، وزیر خارجه امارات و لیز تراس، همتای انگلیسی وی در جریان این تماس تلفنی در خصوص چشم‌اندازهای همکاری مشترک میان دو کشور و راههای تقویت آن در جهت تحقق منافع متقابل دو کشور رایزنی کردند و درباره تحولات منطقه‌ای و بین المللی به تبادل دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این تماس، دو طرف همچنین تعدادی از موضوعات مهم مشترک، اهمیت حمایت از تلاش‌ها برای دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران اوکراین و همچنین افزایش تلاش‌ها برای تامین نیازهای بشردوستانه غیرنظامیان آسیب دیده در اوکراین را مورد بررسی قرار دادند.

عبدالله بن زاید در این تماس بر تمایل امارات به تقویت امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین المللی و حمایت این کشور از همه تلاش‌های انجام شده به منظور دستیابی به یک راه حل سیاسی برای بحران اوکراین تاکید کرد. وی همچنین به اهمیت تقویت تلاش‌های صورت گرفته برای مقابله با پیامدهای انسانی بحران و رفع نیازهای بشردوستانه غیرنظامیان آسیب دیده در اوکراین اشاره کرد.

منبع : ايسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه