ارسال به دیگران پرینت

موجودی مطلوب ذخایر گندم در انبار‌های استان تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: با برنامه ریزی لازم و کشیک بندی در ایام تعطیلات سال نو نباید خللی در پخت نان در سطح استان پیش بیاید.

موجودی مطلوب ذخایر گندم در انبار‌های استان تهران

حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان اظهار داشت: گندم در انبار‌های استان به اندازه کافی ذخیره شده است و با روال معمول در اختیار کارخانجات آرد قرار می‌گیرد.

وی افزود: با اقدامات اساسی صورت گرفته وضعیت حمل آرد از کارخانجات به واحد‌های نانوایی نسبت به گذشته شرایط بسیار مطلوبی دارد و با همکاری دستگاه‌های ذی ربط و اتحادیه این روند ادامه خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به در پیش بودن تعطیلات سال نو بر استقرار و تقویت تیم‌های گشت و بازرسی متشکل از ادارات مربوطه تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی لازم و کشیک بندی نباید خللی در پخت نان در سطح استان پیش بیاید و در صورت تخلف برخورد قانونی لازم اعمال خواهد شد.

عسگری اضافه کرد: با وجود اینکه بخش زیادی از آرد نانوایی‌ها در سطح استان تا نیمه اول فروردین توزیع شده، کشیک بندی کارخانجات هم برای مواقع لازم ضروری است.

وی رعایت برنامه زمانبندی نانوایی‌ها و همچنین نظارت بهداشتی بر نانوایی‌های سطح استان را دو موضوع مهم در دستور کار بازرسان دانست که با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه