ارسال به دیگران پرینت

جمعت هلال احمر آذربایجان‌غربی

برف و کولاک در برخی از استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی امدادرسانی به ۳۰۰ فرد گرفتار شده در برف و کولاک طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

برف و کولاک در برخی از استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی امدادرسانی به ۳۰۰ فرد گرفتار شده در برف و کولاک طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

 

امیر جعفرزاده روز شنبه افزود: با بارش برف و وقوع کولاک در محور مواصلاتی این استان ۸۰ خودرو در کولاک و برف گرفتار و توسط نیروهای اهلال احمر امداد رسانی شدند.

 

وی ادامه داد: جمعت هلال احمر آذربایجان‌غربی با به کارگیری ۲۲ تیم عملیاتی به استعداد ۸۷ نفر اعم از نجاتگران و پرسنل امدادی در پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای در سطح استان در عملیات رهاسازی مشارکت‌ کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محورهای ارتباطی ادامه دارد، یادآور شد: شهروندان به محض اطلاع از این حوادث موارد را از طریق تلفن ۱۱۲ اطلاع رسانی کنند.

جعفرزاده تاکید کرد: مسافران به منظور پیشگیری از حوادث و داشتن سفری ایمن و شاد جوانب احتیاط  را به صورت کامل رعایت کنند.

 اطلاع‌رسانی عمومی جهت افزایش آگاهی‌های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث، دسترسی به حداکثر توان مقابله با حوادث زمستانی با مشارکت همکاران و امدادگران و سازمان‌های همکار و پاسخ‌گویی صحیح، به موقع و کامل به حوادث زمستانی از جمله اهداف این سازمان است.

امدادرسانی در تصادفات جاده‌ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ در جاده‌های برفی، انجام امداد و کمک‌های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاه‌های جاده‌ای و توزیع اقلام زیستی و غذایی از جمله خدماتی است که جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی ارائه می‌کند.

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه