ارسال به دیگران پرینت

سرویس امنیتی SBU اوکراین

دستگیری هکری که به نیرو‌های روسیه کمک می‌کرد

سرویس امنیتی SBU اوکراین، اعلام کرد، یک هکر را به اتهام کمک به ارتش روسیه و ارسال اطلاعات سربازانش از طریق شبکه‌های تلفن همراه، دستگیر کرده است.


دستگیری هکری که به نیرو‌های روسیه کمک می‌کرد

سرویس امنیتی SBU اوکراین، اعلام کرد،   یک هکر را به اتهام کمک به ارتش روسیه و ارسال اطلاعات سربازانش از طریق شبکه‌های تلفن همراه، دستگیر کرده است.

سرویس امنیت اوکراین (SBU) اعلام کرد که مقامات یک هکر را به ظن ارائه کمک فنی به نیرو‌های روسی در جریان حمله به اوکراین بازداشت کرده‌اند.

به گفته SBU، این هکر، خدمات ارتباطی تلفن همراه را به نیرو‌های اوکراینی ارائه کرده است.  این هکر متهم به برقراری هزاران تماس تلفنی با مقامات روسیه از جمله مقامات ارشد نظامی است.

دستگیری هکری که به نیرو‌های روسیه کمک می‌کرد

به گفته SBU، این هکر ناشناس، پیام‌های متنی را برای مقامات اوکراینی از جمله کارمندان دولت و افسران امنیتی پخش کرد و به آن‌ها پیشنهاد می‌داد که به طرف روسیه رفته و تسلیم شوند، این آژانس اعلام کرد که مظنون متهم به هدایت تماس‌های تلفنی دریافتی از روسیه به تلفن‌های همراه نیرو‌های روسی در اوکراین  است.  مقامات همچنین تجهیزات مورد استفاده برای هدایت ترافیک تلفن همراه اوکراین به شبکه‌های روسیه را توقیف کردند.

علاوه بر این، هکر مذکور، دستورات را به گروه‌های مختلفی از نیرو‌های روسی منتقل کرد و به مقامات نظامی روسیه اجازه داد تا با سربازان خود در اوکراین تماس‌های تلفنی ناشناس برقرار کنند، در اطلاعیه SBU   آمده است که مظنون به دلیل نقض قانون "مسئول" خواهد بود، زیرا خون صد‌ها اوکراینی بی گناه در دستانش بود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه