ارسال به دیگران پرینت

حمله روسیه به اوکراین، آمریکا را پولدار کرد

رویترز به نقل از منابع خود نوشت: آلمان که در حال نزدیک شدن به معامله برای خرید ۳۵ جنگنده جت F-۳۵ شرکت لاکهید مارتین است، در مورد روش‌های دفاع در برابر موشک‌های بالستیک تحقیق کرده

حمله روسیه به اوکراین، آمریکا را پولدار کرد

حمله روسیه به اوکراین موجب افزایش تقاضای خرید تسلیحات از آمریکا شد به طوری که دولت‌های اروپایی فهرست خرید تجهیزات نظامی از جمله هواپیماهای بدون سرنشین، موشک‌ها و پدافند موشکی را به پیمانکاران ارائه کرده‌اند.

درخواست‌ خرید تسلیحات نظامی توسط کشورهای مختلف اروپای شرقی از آمریکا ارائه می‌شود، این کشورها مشتاق هستند تسلیحاتی را تهیه کنند که اوکراین به طور موثر از آن علیه نیروهای روسیه استفاده کرده است.

براساس این گزارش، کشورهای اروپایی بودجه‌های حفاظتی را افزایش می‌دهند تا امنیت خود را تامین کنند. آلمان، سوئد و دانمارک در میان این کشورها دارای افزایش چشمگیر هزینه‌ها هستند.

مارا کارلین دستیار وزیر دفاع پنتاگون در این باره گفت که متحدان اروپایی هزینه‌های امنیتی خود را دوبرابر می‌کنند.

رویترز به نقل از منابع خود نوشت: آلمان که در حال نزدیک شدن به معامله برای خرید ۳۵ جنگنده جت F-۳۵ شرکت لاکهید مارتین است، در مورد روش‌های دفاع در برابر موشک‌های بالستیک تحقیق کرده است.

در همین حال، لهستان نیاز فوری به خرید پهپادهای ریپر از ایالات متحده دارد.

با توجه به اینکه فروش تسلیحات نظامی توسط پیمانکاران آمریکایی به دیگر کشورها نیازمند تأیید مقامات ایالات متحده است، اداره همکاری امنیتی دفاعی پنتاگون، نشست‌های هفتگی تیم مدیریت بحران اروپا را برای بررسی درخواست‌های مرتبط با وضعیت کنونی اوکراین برگزار می‌کند.

برای سرعت بخشیدن به تایید مقامات ایالات متحده برای فروش و انتقال تسلیحات تولید شده توسط پیمانکاران حفاظتی آمریکایی، پنتاگون حتی ستادی را برای پاسخگویی به تقاضاهای بالا تشکیل داده است.

منبع : سلام نو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه