ارسال به دیگران پرینت

تلفن همراه همسر رئیس موساد نیز هک شد

در پی هک شدن رایانه شخصی دیوید برنیاع رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) این بار رسانه های صهیونیستی از هک شدن تلفن همراه همسر وی خبر دادند.

تلفن همراه همسر رئیس موساد نیز هک شد

در پی هک شدن رایانه شخصی دیوید برنیاع رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) این بار رسانه های صهیونیستی از هک شدن تلفن همراه همسر وی خبر دادند.

تنها چند روز پس از گسترده‌ترین حمله سایبری به وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی، منابع عبری خبر دادند که به احتمال زیاد، یک گروه ناشناس موفق به هک کردن اطلاعات رئیس موساد شده است.

رسانه‌های عبری زبان، شامگاه چهارشنبه، از احتمال بالای هک اطلاعات «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر دادند.

گروه هکری موسوم به «دستان باز»، به تازگی در یک کانال تلگرامی‌ ویدئویی را منتشر کرد که در آن، اسنادی محرمانه، اطلاعات شخصی و گزارش‌های مالی از رئیس موساد فاش شد. طبق اعلام این گروه ناشناس، داده‌های هک شده در نتیجه یک عملیات هشت‌ساله از چند هدف در داخل خاک فلسطین اشغالی از جمله مقامات ارشد سرویس‌های امنیتی و نظامی حساس تل‌آویو به دست آمده است.

وبگاه عبری «والا»، امشب، در گزارشی به این مسئله پرداخت و با ادعای اینکه احتمالا این گروه مرتبط با ایران باشد، خبر داد ویدئوی یادشده به سه زبان عبری، عربی و انگلیسی منتشر شده و در آن اطلاعاتی از جمله تصاویر شخصی رئیس موساد، بلیط‌های هوایی رزوشده از جانب او و اسنادی مالیاتی و همچنین تصاویری ماهواره‌ای از یک خانه که گفته شده متعلق به رئیس موساد است، منتشر شده است.

این وبگاه عبری‌زبان در ادامه اضافه کرد که هنوز صحت این اطلاعات مشخص نشده و معلوم نیست که این داده‌ها به طور مشخص از کجا به دست آمده است. والا همچنین افزود که معلوم نیست چه کسی این کانال تلگرامی را مدیریت می‌کند؛ اما این احتمال را مطرح کرد که این یک عملیات توسط یک سازمان اطلاعاتی خارجی و با هدف در تنگنا قرار دادن رئیس موساد انجام شده باشد.

 دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از طرف موساد به این اخبار واکنش نشان داد و مدعی شد: «موارد مورد بحث قدیمی است و از تلفن‌همراه رئیس موساد گرفته نشده است».

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز امشب در گزارشی به این مسئله پرداخت و این اقدام را به گروهی از هکرهای ایرانی نسبت داد که توانسته‌اند به رایانه رئیس موساد نفوذ کنند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه‌های عبری شامگاه دوشنبه از بزرگترین حمله سایبری به سایت‌های وزارتخانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داده بودند. روزنامه «هاآرتص» در این خصوص گزارش داده بود که چندین سایت دولتی این رژیم از جمله سایت‌های وزارت «امور داخلی، بهداشت، دادگستری و رفاه و دفتر نخست‌وزیر» پس از حمله سایبری از دسترس خارج شدند.

این حمله در حالی صورت گرفت که منابع خبری طی ماه‌های گذشته گزارش‌هایی از چندین حمله سایبری به شرکت‌های مهمی در اراضی اشغالی منتشر کرده‌اند.گروهی هکری موسوم به «Moses staff» (عصای موسی)، پیشتر با حمله به سرورهای اطلاعاتی شرکت‌های اسرائیلی، اسنادی از جمله شناسنامه، اوراق دفاتر وکلا، چک‌ها، گزارش های مالی و... به دست آمده در این حمله هکری را فاش کرده بود.

پیش از این، گروه عصای موسی همچنین از هک موفقیت آمیز دوربین‌های مداربسته در خیابان‌های فلسطین اشغالی و دوربین‌های شرکت «رافائل» فعال در زمینه تولید تسلیحات نظامی برای ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بود. این گروه هکری پیشتر در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، نوشته بود: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد».

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه