ارسال به دیگران پرینت

لیگ برتر بسکتبال:

صعود سیرجانی‌ها به دور بعد پلی‌آف لیگ بسکتبال|بازگشت کاله، سپاهان و مس به سری

در پایان سومین روز رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم نظم‌آوران سیرجان به عنوان نخستین تیم راهی دور بعد پلی‌آف شد.

صعود سیرجانی‌ها به دور بعد پلی‌آف لیگ بسکتبال|بازگشت کاله، سپاهان و مس به سری

در سومین روز از رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، چهارشنبه (۲۵ اسفند)، چهار دیدار به میزبانی سالن‌های آزادی و حکیمیه برگزار شد که در پایان، سپاهان اصفهان، نظم‌آوران سیرجان، کاله مازندران و مس رفسنجان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند تا سیرجانی‌ها به عنوان نخستین تیم، راهی دور بعد پلی‌آف شوند.

در نخستین بازی امروز، سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه ۸۴ - ۷۲ مقابل مس کرمان به برتری برسد تا نتیجه سری دو تیم، یک - یک مساوی شود. اصفهانی‌ها پس از شکست ۱۵-۱۹ در کوارتر نخست، کوارترهای دوم، سوم و چهارم را به ترتیب ۲۳-۱۶، ۲۱-۱۷ و ۲۵-۲۰ با برتری پشت سر گذاشتند. به این ترتیب تکلیف تیم صعود کننده به دور بعد پلی‌آف، در بازی بعد مشخص خواهد شد.

در بازی دوم اما نظم‌آوران سیرجان با برتری ۸۶ - ۷۴ دومین برد خود مقابل رعد پدافند هوایی تهران را کسب کرد تا صعود خود به دور بعد پلی‌آف را قطعی کند. شاگردان آرزومندی کوارترهای اول و چهارم را ۱۳-۲۲ و ۱۱-۲۲ پیروز شدند و کوارترهای دوم و سوم را ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۴ واگذار کردند.

سومین بازی امروز نیز میان تیم‌های کاله مازندران و آویژه صنعت مشهد برگزار شد که با برتری ۷۹ - ۶۴ مازندرانی‌ها به پایان رسید تا سری دو تیم یک - یک مساوی شود. شاگردان موقتی کوارترهای اول، دوم و سوم را ۲۶-۲۰، ۱۹-۹ و ۱۹-۱۸ پیروز شدند و تنها در کوارتر چهارم ۱۵-۱۷ شکست خوردند. به این ترتیب برنده بازی آینده دو تیم، جواز حضور در دور بعد پلی‌آف را کسب می‌کند.

در چهارمین بازی امروز هم مس رفسنجان موفق شد در یک بازی سخت ۹۰ - ۸۸ نفت آبادان را شکست داده و سری را یک - یک به تساوی بکشد. شاگردان هاشمی کوارترهای اول و سوم را ۳۳-۱۵ و ۲۹-۱۷ پیروز شدند تا با وجود شکست ۱۳-۲۳ و ۱۵-۳۳ در کوارترهای دوم و چهارم، با دو امتیاز اختلاف برنده بازی شوند. برنده بازی آینده دو تیم راهی دور بعد پلی‌آف می‌شود.

بازی‌های مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شوند. هر تیمی که دو بازی رو در رو با حریف خود را پیروز شود، جواز حضور در دور بعد مسابقات را کسب می‌کند.

تا این لحظه، صعود نظم‌آوران سیرجان به دور بعد پلی‌آف قطعی شده است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه