ارسال به دیگران پرینت

ساره بیات

چهارشنبه سوری عاشقانه ساره بیات و همسرش+تصویر

ساره بیات بازیگر محبوب ایرانی که به تازگی با علیرضا افکاری آهنگساز مشهور ایرانی ازدواج کردند، ویدیویی از خوشگذرانی با همسرش در خیابان های تهران منتشر کرد.

چهارشنبه سوری عاشقانه ساره بیات و همسرش+تصویر

چهارشنبه سوری عاشقانه ساره بیات و همسرش

ساره بیات از بازیگران توانای سینمای ایران است که در ذهن مخاطبین عرصه هنر با بازی در جدایی نادر از سیمین، درام تحسین‌شده و اسکاری اصغر فرهادی ماندگار شد. این بازیگر محبوب که این روزها عنکبوت را در نوبت اکران دارد، به تازگی ازدواج نموده است. تصاویری عاشقانه ای از ساره بیات و همسرش در چهارشنبه سوری منتشر نموده ایم.

 

ساره بیات به تازگی در صفحه اینستاگرام خود ویدیوی از موتور سواری به همراه همسرش علیرضا افکاری را منتشر ساخت و نوشت:

چهارشنبه سوری مبارک عزیزان ما

در این ویدیوی کوتاه منتشر شده ساره بیات در حالی که کلاه کاسکتی بر سر دارد، به همراه همسر خود در خیابان های تهران در حال موتورسواری است. قابل ذکر است که در این ویدیو علیرضا افکاری همسر ساره بیات رانندگی با موتور را بر عهده دارد.

موتور سواری ساره بیات

 

 

ساره بیات عکسی با پدرش منتشر کرده است که نظر کاربان را به خود جلب کرده است. ساره بیات بازیگر  سینما و تلویزیون ایران است. ساره بیات تاکنون نامزد دریافت بیش از ۲۰ جایزه شده‌ است. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. ساره بیات با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. ساره بیات در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه را دریافت کرد.

 

 

 

 

ساره بیات

 

 

چهره شکسته “ساره بیات” در اولین سالگرد ازدواجش

ساره بیات تصویری را از خود به همراه همسرش با چهره ای شکسته در اولین سالگرد ازدواجش منتشر کرد. ساره بیات بازیگر مطرحی که به تازگی با علیرضا افکاری آهنگساز معروف ازدواج کرده است تصویری دونفره را در سالگرد ازدواجشان منتشر کرد.

سالگرد ازدواج ساره بیات

ساره بیات با اصغر فرهادی سوپراستار شد. بررسی ها نشان می دهد که شهاب حسینی، امیر جدیدی، پیمان معادی و ساره بیات جمعی از سوپراستارهایی هستند که در فیلم‌های گوناگون طعم همکاری با اصغر فرهادی را چشیده‌اند.برخی از این بازیگران مثل سحر دولتشاهی با آثار اصغر فرهادی معرفی و شناخته شدند و برخی دیگر مانند ساره بیات و امیر جدیدی وجوه دیگری از بازیشان به نمایش درآمد و حالا تبدیل به بازیگرانی شدند که شهرت دارند.اما برخی از آن‌ها مانند پیمان معادی و شهاب حسینی در سطح بین المللی هم به شهرت رسیدند.

بیوگرافی مختصر ساره بیات و همسرش علیرضا افکاری

ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 14 مهر 1358 در مشهد است. او تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) می باشد. او در سال 1384 با سریال «یک مشت پرعقاب» جلوی دوربین برود و در سال 1386 با فیلم «مقلد شیطان» اولین تجربه سینمایی اش را بدست آورد اما اغراق نیست اگر بازی در جدایی نادر از سیمین و ایفای کاراکتر راضیه را شاه نقش کارنامه کاری ساره بیات بدانیم.

ساره بیات متاهل می باشد، علیرضا افکاری همسر خانم بیات در 4 اردیبهشت 1400 با نوشتن متن زیبا خبر ازدواج خود را به‌صورت رسمی رسانه ای کرد.

ساره بیات و علیرضا افکاری

علیرضا افکاری متولد 22 شهریور 1356 آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. ایشان سالها پیش با نازلی بخشایش آهنگساز و نوازنده ازدواج کرده اما این ازدواج به جدایی ختم شده است، او یک دختر نوجوان به نام نیکا افکاری دارد، خانم بیات همسر دوم علیرضا افکاری می باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • داود طنوریان ارسالی در

      هنرمندو بازیگر است وتحصیلات با لا دارد متا هل است خوب جوا نی است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه