ارسال به دیگران پرینت

مراسم افتتاح ایستگاه متروی بوستان گفتگو

انتقال حجم بسیاری از معتادان دره فرحزاد به محل‌های مناسب

شهردار منطقه۲ با اشاره به اینکه ۵۶ پروژه در این منطقه با حضور شهردار تهران به صورت همزمان افتتاح شد، گفت: پروژه‌ها از دل خواسته‌های مردمی و محلات برآمده و اجرا شده است.

انتقال حجم بسیاری از معتادان دره فرحزاد به محل‌های مناسب

شهردار منطقه۲ با اشاره به اینکه ۵۶ پروژه در این منطقه با حضور شهردار تهران به صورت همزمان افتتاح شد، گفت: پروژه‌ها از دل خواسته‌های مردمی و محلات برآمده و اجرا شده است.

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران در ابتدای مراسم افتتاح ایستگاه متروی بوستان گفتگو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت شهیدمهدی باکری گفت: سال ۱۴۰۱ همزمان با آغاز قرن جدید شده است که می‌تواند نویدبخش روزهای بهتری برای شهروندان تهرانی باشد.

وی با بیان اینکه امروز ۵۶ پروژه در قالب ۳۲ عنوان پروژه تقدیم شهروندان این منطقه می‌شود، افزود: این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به سرانجام رسیده است. تعدادی از پروژه‌ها در دوره مدیریت شهری گذشته آغاز و در دوره مدیریت فعلی به اتمام رسیده است و تعداد دیگری از پروژه‌ها در همین دوره آغاز و در مدت زمانی اندک تکمیل شده است.

صالحی با بیان اینکه پروژه‌ها از دل خواسته‌های مردمی و محلات برآمده و اجرا شده است، گفت: دو پروژه براساس تماس تلفنی شهروندان با سامانه ارتباطی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ بود که با اجرای آن‌ها رضایت‌مندی شهروندان حاصل شد.

وی درباره پل تندرستی نیز تصریح کرد: این پل جهت اتصال دو فضای شهری و روی بزرگراه شیخ فضل الله نوری ساخته شده است. این پل یکی از پنج پلی خواهد بود که با اجرای آن‌ها ۶۷ کیلومتر فضای شهری برای پیاده روی و استفاده از وسایل حمل‌ و نقلی نظیر اسکوتر و دوچرخه ایجاد خواهد شد.

شهردار منطقه ۲ تهران با بیان اینکه رود دره فرحزاد به عنوان یکی از نقاط آسیب‌زا در شهر تهران مطرح بود، افزود: در حال حاضر با راهبری قرارگاه اجتماعی شهر تهران، حجم بسیاری از معتادان این محله به محل‌های مناسب منتقل شده‌اند. امید است که با اجرای پروژه عمرانی محدوده نظیر ایجاد جاده دسترسی، استقرار نگهبان پلیس و… دره فرحزاد به یکی از نقاط خوب شهری تبدیل شود.

به گفته صالحی، با همت خیرین حاضر در عرصه ساخت و ساز شهری، ۲۰۰۰ بسته معیشتی (هر بسته به ارزش یک میلیون تومان) در اختیار خانواده‌های مستمند این منطقه قرار خواهد گرفت. اجرای پروژه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. به طوری که حجم بیشتری از پروژه‌های‌ عمرانی آغاز و تحویل شهروندان‌ شود.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه