ارسال به دیگران پرینت

مراسم چهارشنبه سوری در پایتخت

هنجارشکنان چهارشنبه سوری در تهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع چهارشنبه آخرسال آرامی در پایتخت سپری شد، گفت: بیش از ۵۰ نفر از اخلالگران در نظم عمومی تاکنون بازداشت شده‌اند.

 هنجارشکنان چهارشنبه سوری در تهران دستگیر  شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع چهارشنبه آخرسال آرامی در پایتخت سپری شد، گفت: بیش از ۵۰ نفر از اخلالگران در نظم عمومی تاکنون بازداشت شده‌اند.

سردار حسین رحیمی، در حاشیه حضور در مرکز فرماندهی پلیس پایتخت با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در پایتخت گفت: ماموران پلیس از مدت‌ها قبل اقدامات خود برای چهارشنبه سوری را در دستور کار قرار داده و در واقع با اقدامات پیشگیرانه خود از بسیاری از حوادثی که ممکن بود، امشب رخ دهد، جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس بیش از دو میلیون عدد انواع مواد محترقه را طی حدود یک ماه اخیر کشف و ضبط کرده‌اند، گفت: درصد قابل توجهی از این مواد کشف شده را مواد منفجره پرخطر و غیراستاندارد تشکیل می‌دهد که اگر پلیس مقابل توزیع آن ایستادگی نکرده بود، ممکن بود، حوادث دلخراشی برای استفاده کنندگان و حتی دیگر شهروندان رخ دهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس از ساعت ۱۴ امروز استقرار خود در نقاط مختلف شهر را آغاز کردند، گفت: خوشبختانه گزارش هایی که تاکنون به دست ما رسیده حاکی از این است که چهارشنبه سوری در اکثر نقاط شهر به نسبت سال های قبل آرامش بیشتری داشته است. ماموریت ماموران در برخی از مناطق و محلات به پایان رسیده و در برخی دیگر از مناطق نیز به زودی به پایان خواهد رسید.

وی درباره اینکه چه تعداد از افراد در این شب دستگیر شدند، گفت: همانطور که قبلا گفته بودیم هنجارشکنانی که در این شب دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروزی در اختیار پلیس خواهند بود، تاکنون ۵۲ نفر از هنجارشکنانی که امنیت و آرامش شهروندان را مختل کرده بودند از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.

رحیمی اضافه کرد: گزارش نهایی و جمع بندی از اقدامات و اتفاقات امشب در پایتخت صبح روز بعد اعلام خواهد شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسین منصور حلاج ارسالی در

      بی فرهنگی = تبدیل جشن به عزا

    • M.Mپی ارسالی در

      درود بر پلیس امنیت....بعضی ها به بهانه ی چهارشنبه سوری هنجار شکنی می‌کنند...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه