ارسال به دیگران پرینت

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

باید محدوده گسل‌های فعال و نیمه فعال در تهران شناسایی شوند

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر لزوم ایجاد مدیریت یکپارچه شهری گفت: باید محدوده گسل‌های فعال و نیمه فعال شناسایی شوند.

باید محدوده گسل‌های فعال و نیمه فعال در تهران شناسایی شوند

 محمدحسن نامی در دومین نشست ستاد ویژه مدیریت بحران کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه شهر تهران نیاز به مدیریت یکپارچه دارد و در آینده باید به سمت مدیریت یکپارچه شهری برویم، عنوان کرد: باید محدوده گسل‌های فعال و نیمه فعال شناسایی شوند. به‌ویژه در جاهایی که قرار است گودبرداری‌هایی انجام شود باید حریم گودبرداری‌ها با گسل‌ها مشخص و در ساختمان سازی‌ها در اطراف گسل مراقبت و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مواقعی مانند زلزله امدادرسانی از طریق زمینی در تهران شاید غیرممکن باشد، باید ناوگان هوایی را تقویت کنیم تا کمک رسانی از طریق هوایی انجام شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر این باید ببینیم که مواردی که برای استان‌های معین تعیین کرده‌ایم آیا می‌توانند از طریق زمینی تأمین شوند؟ از این جهت تأمین ناوگان هوایی در چند نقطه تهران که آمادگی امداد رسانی داشته باشند، می‌تواند مد نظر قرار گیرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خوب باید دعا کنیم این اتفاق پیش نیاد ولی اگر هم احتمالش کم باشه در هر صورت باید از الان از نظر اسکان واز نظر اب وغذا ودرمان وتجهیزات کامل باشیم اون هم نه در تهران خارج از تهران ونزدیکترین شهر به پایتخت ودستکم باید برای چند میلیون جمعیت از کودک تا سالمند مجهز بود بلگرد های پزشکی مجهز ومکانی برای تمام این امکانات وتجهیزات ووقتی پایتخت براش مشکل پیش بیاد شهرستان ها هم تحت تاثیر قرار گرفته ومواد خوراکی کمیاب وخیلی ها از این فرصت پیش امده سو استفاده میکنند پس برای شهرستان ها هم باید مریریت شود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه