ارسال به دیگران پرینت

احتمال سقوط جرثقیل ثابت در خیابان شریعتی

محدودیت کامل در خیابان شریعتی (شمال به جنوب) به صورت کامل از خیابان ظفر توسط پلیس راهور تهران بزرگ به علت احتمال سقوط جرثقیل ثابت اجرا شده است.

احتمال سقوط جرثقیل ثابت در خیابان شریعتی

بنا بر مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب، محدودیت کامل در خیابان شریعتی (شمال به جنوب) به صورت کامل از خیابان ظفر توسط پلیس راهور تهران بزرگ به علت احتمال سقوط جرثقیل ثابت اجرا شده است.

جرثقیل مذکور در محدوده خیابان شریعتی نبش خیابان فلسفی مشغول کار بوده است. این محدودیت در مسیر جنوب به شمال خیابان شریعتی از تقاطع میرداماد نیز اعمال شده است. 

پلیس راهور از رانندگان خواسته از محور مذکور برای تردد استفاده نکنند و از مسیرهای جایگزین مانند خیابان ولیعصر(عج)، بلوار آفریقا و خیابان پاسداران استفاده کنند.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران نیز درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8:40 صبح امروز احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین (جرثقیل برجی) در یک کارگاه ساختمانی در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان میرداماد به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: همکاران به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند، در یک پروژه ساختمانی در حال ساخت متعلق به بخش خصوصی، دو دستگاه تاورکرین مشغول کار بودند که یکی از جرثقیل‌ها از محل اتصال قسمت عمودی و افقی (تقریباً زیر اتاقک اپراتوری) دچار نقص و همین باعث نگرانی مسئولان پروژه شده بود.

ملکی تصریح کرد: همکاران ما ایمن‌سازی لازم را انجام داده و چندین ساختمان اطراف را از سکنه تخلیه کردند تا نگرانی برای کسی ایجاد نشود و مشکلی پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: قرار است یک دستگاه جرثقیل سنگین به محل برسد و ادامه عملیات صورت گیرد.

حجم ویدیو: 300.33K | مدت زمان ویدیو: 00:00:05
منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه