ارسال به دیگران پرینت

قیمت‌ها در بازار خودرو

ریزش قیمت خودروهای پراید +جدول

روند قیمت ها در بین خودروهای سمند اما در ۲۴ ساعت گذشته افزایشی بوده است به طوری که سمند LX ساده مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۴۳ میلیون تومان رسیده است .

 ریزش قیمت خودروهای پراید +جدول

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای پراید و افزایش قیمت خودروهای سمند در ۲۴ ساعت گذشته است.

 

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پراید در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ از ۱۵۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۵۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

 
 

 

روند قیمت ها در بین خودروهای سمند اما در ۲۴ ساعت گذشته افزایشی بوده است به طوری که سمند LX ساده مدل ۱۳۹۹ از ۲۴۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۴۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است و سمند EF۷ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۲۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۱ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

 
 

سمند خیز برداشت، پراید ریخت/ جدول قیمت‌ها

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • آزاده ارسالی در

      پراید نهایت ارزشش 5 میلیونه... این حباب های الکی و غول پیکر چیه درست کردن، میگن واردات روقطع کنید که تولید کننده ضرر نکنه، بعد نه تنها کیفیت پایین تر اومده بلکه تازه فیمت های سر به فلک کشیده ای رو هم روی کالاشون گذاشتن، واردات رو قطع کردن تا تولید کننده در رفاه و مردم که قشر اصلیه جامع و کشور وابسته مردمش هستند؛ در عذاب باشن . ضمنا همچین میگن ریزش قیمت خودرو انگار مثلا یهو صد میلیون ارزون تر شده، اینکاهش قیمت جا به جایی یه سنگ ریزه است نه ریزش. از اونور هرچی اینجا کم کردن کشیدنش رو سمند ... واقعا که یکم با مفهوم کلماتی که به کار می برید اول آشنا بشید ...

    • ناشناس ارسالی در

      اگر پراید را میفروشند 7.5 میلیون تومان بیام یک سفارش بگذارم.

    • رامین طاهری ارسالی در

      با سلام
      شما به ارزون شدن یک میلیونی پراید یا هر ماشین دیگه ای میگید، ریزش ناگهانی فلان ماشین، واقعاً حالتون خوبه؟ آخه آدم حسابی این ماشین ها وجدانا کدومشون بالای بیست میلیون ارزش داره ؟ شدن ۲۰۰ میلیون

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه