ارسال به دیگران پرینت

حسین امیرعبداللهیان :

اوکراین: از ایران خواستیم پیام ما را به مسکو منتقل کند

دمیتری کولبا روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: «با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، پیش از سفر فردای او به مسکو صحبت کردم. ایران مخالف جنگ در اوکراین است و از راه‌حل صلح‌آمیز حمایت می‌کند. من درخواست کردم که این پیام را به مسکو برساند: روسیه باید بمباران غیرنظامیان را متوقف کند، به آتش‌بس پایبند باشد، و از اوکراین عقب‌نشینی کند».

اوکراین: از ایران خواستیم پیام ما را به مسکو منتقل کند

 وزیر خارجه اوکراین می‌گوید که با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی‌اش، تماس گرفته و از او خواسته است تا پیامی را به مسکو برساند.

دمیتری کولبا روز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: «با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، پیش از سفر فردای او به مسکو صحبت کردم. ایران مخالف جنگ در اوکراین است و از راه‌حل صلح‌آمیز حمایت می‌کند».

وزیر خارجه اوکراین افزوده است: «من درخواست کردم که این پیام را به مسکو برساند: روسیه باید بمباران غیرنظامیان را متوقف کند، به آتش‌بس پایبند باشد، و از اوکراین عقب‌نشینی کند».

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار است روز سه‌شنبه برای گفت‌وگو درباره برجام و تحولات اوکراین به روسیه سفر کرده و با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور، دیدار کند.

 

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ما رهبری داریم که هیچکس جرات نداره به ما چب نگاه کنه چون رهبر ما ایرانیه عزیز ماست

    • داریوش ارسالی در

      شما اوکراینی ها مثل آذربایجانی ها آدم های بدبختی هستین چرا که شما هم مثل آذربایجانی روسیه را دم گوشتان گذاشتین ومی خواهین خودتان را درآغوش آمریکا قراردهید این همسایه شماست واز خیلی غیر همسایه ها برای شما یهتر است نتیجه اش آن شد که دیدید

    • منوچهر دهقان منشادی ارسالی در

      درود .‌برای چه وزیر امور خارجه برای مذاکره به ردسیه برود . که چه بشود . که خدای ناکرده پشت درب منتظر بماند و تحقیر بشود . این چه سیاستی است که خودمان را اینقدر کوچک فرض کنیم . ما قادریم مذاکرات را خودمان مدیریت کنیم ( البته بشرط اعتماد به نفس ما می‌توانیم) روسیه فقط منافع خودش را می‌خواهد ولا غیر فعلا هم که در باتلاق اوکراین گیر کرده و قدرت پوشالی ارتش سرخ کاملا مشخص گردیده تمام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه