ارسال به دیگران پرینت

تیم هندبال دختران ایران

مدال دختران هندبال ایران قطعی شد

تیم هندبال دختران ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با برتری برابر ازبکستان، مدال خود را قطعی کرد. برای اولین بار است که در تاریخ ورزش ایران دختران هندبال ایران به مدال مسابقات قهرمانی آسیا دست یافتند.

 مدال دختران هندبال  ایران  قطعی شد

تیم هندبال دختران ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با برتری برابر ازبکستان، مدال خود را قطعی کرد.

تیم هندبال دختران ایران امروز (یکشنبه) در آخرین دیدار از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به برتری ۲۵ بر ۲۱ برابر ازبکستان رسید.

دیدارهای تیم هندبال دختران ایران در این مسابقات به پایان رسید و مدال آنها قطعی شد. فردا (دوشنبه) و پس از برگزاری ۲ دیدار دیگر، سهمیه جهانی تیم‌ها و کسب رده اول تا سوم این مسابقات مشخص خواهد شد.

تیم ایران در این بازی‌ها به سه برد و یک شکست دست یافت و با توجه به اینکه هند و قزاقستان هم یک شکست دارند، با نتایج فردا جدول کلی مسابقات و دو تیم راه یافته به مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

تیم هندبال دختران در رده سنی جوانان پیش از این برابر قزاقستان شکست خوردند و در دیدار با تایلند به برتری رسیدند.

سیده لیلا حسینی، هدیه ویسی، معصومه قنبری، هانیه کریمی، غزل عادلی، مرضیه قاراخانی، مبینا حسن‌نژاد، مهربان بدوی، نگار زنده‌بودی، مائده شهبازی، سارا موسی‌زاده، هستی دوخایی، الناز یارمحمدی توسکی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ و شهرزاد نصوحی ۱۶ بازیکن تیم ملی هندبال دختران ایران را تشکیل می‌دهند.

برای اولین بار است که در تاریخ ورزش ایران دختران هندبال ایران به مدال مسابقات قهرمانی آسیا دست یافتند.

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران آسیا از ۱۶ تا ۲۳ اسفندماه به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و دو تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی اسلوونی را کسب می‌کنند.

نتایج کامل تیم‌ها به شرح زیر است:

قزاقستان ۲۸- ۲۰ تایلند

هند ۳۲- ۳۱ ازبکستان

ایران ۲۴- ۳۰ قزاقستان

ازبکستان ۳۰- ۲۳ تایلند

ایران ۲۸- ۲۱ تایلند

هند ۲۹- ۲۱ قزاقستان

ایران ۲۵- ۲۱ ازبکستان

برنامه مسابقات در روز پایانی (دوشنبه):

هند ـ تایلند، ساعت ۱۲:۳۰

ازبکستان ـ قزاقستان، ساعت ۱۴:۳۰

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه