ارسال به دیگران پرینت

جوزپ بورل | اوکراین | جنگ جهانی سوم | تقابل هسته‌ای

بورل: منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین به جنگ جهانی سوم منتهی می‌شود

جوزپ بورل رئیس سیاسیت خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که ایجاد منطقه پرواز ممنون بر فراز اوکراین می‌تواند به آغاز جنگ جهانی سوم منجر شود. وی گفت: ما از نقطه نظر نظامی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اوکراینی با تجهیزات نظامی مقاومت کنند و مراقبیم که جنگ به کشورهای دیگر کشیده نشود و از تقابلی که می‌تواند به یک تقابل هسته‌ای تبدیل شود، جلوگیری کنیم.

بورل: منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین به جنگ جهانی سوم منتهی می‌شود

جوزپ بورل رئیس سیاسیت خارجی اتحادیه اروپا تصریح کرد که تحریم‌های غرب علیه روسیه تأثیرات منفی فوری بر روسیه نخواهد داشت.

وی به شبکه تلویزیونی «ان تی وی» گفت: «غیرممکن است که تحریم‌ها، تأثیرات فوری داشته باشد».

او افزود: ایجاد منطقه پرواز ممنون بر فراز اوکراین می‌تواند به آغاز جنگ جهانی سوم منجر شود.

وی گفت: ما از نقطه نظر نظامی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا اوکراینی با تجهیزات نظامی مقاومت کنند و مراقبیم که جنگ به کشورهای دیگر کشیده نشود و از تقابلی که می‌تواند به یک تقابل هسته‌ای تبدیل شود، جلوگیری کنیم.

او گفت: وقتی کسی خواستار منطقه پرواز ممنوع می‌شود، به مفهوم آن است که توانایی و اراده برای ساقط کردن هواپیمایی که این محدوده را نقض می‌کند دارد و این مفهوم گسترش درگیری به جنگ جهانی سوم است و قطعاً‌ ما چنین چیزی نمی‌خواهیم».

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      با اینکه از جنگ متنفر هستم وخواهان صلح در دنیا ولی به درک سباه که جنگ جهانی میشه بزار دولت ها مثل خروس جنگی همدیگر رو پاره کنند مرگ یکبار شیون یکبار سرمون روی یک بالش بزاریم زنده می مونیم زندگی مفید میکنیم یا پر پر میشبم میریم اون دنیا دیگه اونجا خداست کسی عربده نمیکشه ولا خسته شدیم هر جنگی میکنند یک دلیل براش میارند اگر حضرت محمد وعلی میخواستن هر اتفاقی افتاد بجنگن که الان اسلام مالیده بود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه