ارسال به دیگران پرینت

وزیر کشور:

مشکل تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی|مرکبات روی دست باغداران ماند

نکا - وزیر کشور و نماینده ویژه رئیس جمهور به مشکل تامین مواد اولیه گفت: شرکت‌های تولیدی با توجه به ظرفیت‌های موجود باید به تأمین مواد اولیه بپردازند.

مشکل تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی|مرکبات روی دست باغداران ماند

 احمد وحیدی شامگاه جمعه در بازدید شرکت تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان با اشاره به تأمین مواد اولیه اظهار کرد: طی بازدیدهای انجام شده از شرکت‌های تولیدی برخی از کارخانجات فعال بوده اما ظرفیت شأن به حد نصاب نرسیده است که در این مقوله نیازمند تأمین مواد اولیه هستند.

وی لازمه توسعه شهرک‌های صنعتی را رسیدگی به امور شرکت‌ها برشمرد چرا که می‌تواند زمینه پیشرفت شغلی و اقتصادی را در شهرستان مهیا کند.

وزیر کشور و نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه ۴۰۰ هزار تن مرکبات بر روی دوش کشاورزان سنگینی می‌کند تصریح کرد: متأسفانه در خصوص قیمت‌ها ابهاماتی وجود داشت که طبق رایزنی‌ها مقرر شد تعاون روستایی به قیمت مناسب محصولات کشاورزان را خریداری کند.

غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز به معضل کمبود آب شرب در منطقه شرق مازندران اشاره و بیان داشت: آب شرب منطقه شرق مازندران عمدتاً از چاه تأمین می‌شد که به لحاظ استفاده بی رویه از آب چاه لب شور می‌شود در این راستا شبکه آبرسانی چه از تصفیه خانه، انشعابات و سایر خطوط انتقال نیازمند مساعدت و حمایت است.

وی به ۱۰۰ کیلومتر جاده‌ی خاکی در مناطق کوهستانی شهرستان نکا اشاره و تصریح کرد: متأسفانه مردم منطقه کوهستانی بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب همچنان با مشکل عبور و مرور و جاده‌های خاکی دست و پنجه نرم می‌کنند لذا اگر در این سفر نسبت به این موضوع چاره اندیشی نشود قطعاً در سال‌های آتی نیز به این مسئله رسیدگی نمی‌شود.

شریعتی در ادامه در خصوص کشتارگاه صنعتی شرق مازندران خاطرنشان کرد: مطالعات و پیگیری‌ها از دامپزشکی استان انجام شد که در این راستا فونداسیون کشتارگاه توسط شهرداری نکا احداث شد لذا برای ادامه نیاز به مساعدت جدی است.

 

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه