ارسال به دیگران پرینت

حوادث

سقوط سنگ در جاده چالوس ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

رییس پلیس راه مازندران گفت که ریزش سنگ و برخورد آن با یک دستگاه خودروی عبوری در جاده کندوان ۲ کشته و ۲ مصدم برجا گذاشت.

سقوط سنگ در جاده چالوس ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

رییس پلیس راه مازندران گفت که ریزش سنگ و برخورد آن با یک دستگاه خودروی عبوری در جاده کندوان ۲ کشته و ۲ مصدم برجا گذاشت.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب، زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۱ صبح و در محدود سیاه بیشه ذکر کرد و با بیان اینکه کشته شدگان و مصدومان این حادثه همگی از اعضای یک خانواده بودند، اظهار داشـت: سقوط سنگ بر روی سقف یک دستگاه خودروی پژو پارس، پدر و کودک هفت ساله را به کام مرگ کشاند و مادر و دختر نیز مصدوم شدند.

وی گفت: مصدومان این حادثه با کمک نیروهای امدادی برای ادامه وضعیت درمان و رسیدگی بیشتر به مرکز درمانی چالوس اعزام شدند.

سر هنگ جهان‌تاب همچنین از مسدود بودن جاده هراز به علت ریزش سنگ و رانش کوه در محدود لاسم جاده هراز تا اطلاع بعدی خبر داد و گفت که پس از پاکسازی و ایمن سازی، این مسیر برای تردد خودروها بازگشایی می شود.

رییس پلیس راه مازندران وضعیت تردد خودرویی در محورهای کندوان و سوادکوه را در زمان حاضر پرحجم و سنگین و علت اصلی آن را نیز بسته بودن جاده هراز و همچنین تعطیلات آخر عنوان کرد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

این حادثه منجر به جان باختن دو نفر و مصدومیت ۲ نفر دیگر شد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اینقدر این حادثه ها پیش میاد وواقعا جای تأسف وافسوس داره تقدیر هر انسانی بدست خود خداست واین خانواده بی شانس اگه از تصادف کردن جان سالم بدر بردن از سنگهای دراکولایی جاده در امان نبودن جعلل خالق وجز تاسف هیچ چیزی نیست روحشان شاد و یادشان گرامی تسلیت به خانواده آن عزیزان

    • ناشناس ارسالی در

      از ماشین با بدنه پیت حلب چه انتظاری هست ؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه