ارسال به دیگران پرینت

چین لینک چیست و چگونه ارز دیجیتال چین لینک بخریم؟

بدون شک دنیای ارزهای دیجیتال با نام بلاکچین گره خورده است. تمام ارزهای دیجیتالی که می‌شناسیم روی شبکه‌ای به نام بلاکچین فعالیت می‌کنند. برخی از این ارزها بلاکچین خاص خود را دارند و برخی روی بلاکچین‌های دیگر فعالیت می‌کنند.

بلاکچین‌ها دنیای خاصی دارند و برای دریافت و ارسال اطلاعات از/به دنیای واقعی با مشکل عدم اعتماد به داده‌ها مواجه هستند. در نتیجه، بلاکچین‌ها از این نظر آسیب‌پذیر هستند. از طرفی، قراردادهای هوشمند نیز که امروزه در موردشان زیاد صحبت می‌شود، روی بلاکچین‌ها فعالیت می‌کنند. قراردادهای هوشمند قرادادهایی هستند که از پیش تعریف شده‌اند تا در صورت احراز شرایط از پیش تعیین شده به صورت خودکار اجرا شوند. اما زبان قراردادهای هوشمند با زبان دنیای واقعی متفاوت است و در عین حال این قراردادها نیاز به داده‌های دنیای واقعی دارند.

داستان چین لینک از کجا شروع شد؟

اوراکل‌ها به عنوان یک میان افزار و واسطه نقش مترجم را در میان قراردادهای هوشمند و داده‌های دنیای واقعی بازی می‌کنند. اوراکل‌ها ارتباط میان بلاکچین‌ها با یکدیگر را نیز فراهم می‌کنند. نکته مهم در ارتباط با اواراکل‌ها این هست که آنها هم باید غیرمتمرکز باشند تا امکان دستکاری داده‌ها وجود نداشته باشد.

چین لینک شبکه‌ای غیرمتمرکز از گره‌ها (نودها) است که داده‌های دنیای واقعی را به قراردادهای هوشمند انتقال می‌دهد. اوراکل‌های غیرمتمرکز در چین لینک مجموعه‌ای از گره‌ها هستند که تأیید اعتبار شده و داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری کرده و معتبرترین و موثق‌ترین آنها را ارائه می‌دهند. گره‌ها بابت عملکرد صحیح خود توکن لینک (LINK) پاداش می‌گیرند.

توکن لینک قابل استخراج نیست و موجودی محدودی دارد. لینک حدود یک میلیارد توکن است که قبلاً عرضه شده است. 35 درصد از این مقدار برای جذب سرمایه در عرضه اولیه (ICO) فروخته شده است. 30 درصد برای توسعه بلاکچین چین لینک توزیع شده و 35 درصد نیز به عنوان مشوق به اپراتورهای گره اختصاص یافته است.

چین لینک در سال 2014 تحت عنوان شرکتی به نام SmartContract و با هدف برقراری ارتباط میان منابع خارجی و بلاکچین‌ها راه‌اندازی شد. سرگئی نازاروف، استیو الیس و آری جولز از توسعه‌دهنده‌گان اصلی این شرکت هستند. در ابتدا، اوراکل اولیه این پروژه متمرکز بود، اما در سال 2017 این مشکل برطرف شد. در حال حاضر، چین لینک با اوراکل‌های غیر متمرکز فعالیت می‌کند.

چین لینک با شرکت‌های بسیاری همکاری می‌کند و همچنان در حال گسترش فعالیت‌های خودش است. بسیاری از فیدهای قیمتی برای صرافی‌ها و شرکت‌های ارز دیجیتال توسط چین لینک جمع‌آوری می‌شود. همچنین، چین لینک فعالیت گسترده‌ای را در زمینه زنجیره تأمین آغاز کرده است. چین لینک با شرکت‌هایی همچون پولکادات، تزوس و گوگل نیز همکاری می‌کند. از این رو، چشم‌انداز چین لینک در آینده بسیار روشن است.

توکن لینک نیز از زمان عرضه تاکنون بیش از 5000 درصد رشد داشته و با توجه به پروژه‌های درخشان چین لینک، آینده روشنی در انتظار قیمت توکن آن است.

چگونه چین لینک بخریم؟

برای خرید چین لینک ، خرید تتر یا خرید سایر ارزهای دیجیتال حتماً به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مراجعه کنید. در حال حاضر، صرافی‌های زیادی در داخل کشور فعالیت می‌کنند که بهتر است برای انتخاب آنها تحقیق کنید.

صرافی‌های خارجی برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال پیشنهاد نمی‌شوند، چرا که قوانین سخت‌گیرانه‌ای را هم برای کاربران ایرانی و هم برای کاربران بسیاری از کشورها در نظر گرفته‌اند. از این رو، کار با این صرافی‌ها همواره دغدغه مسدود شدن حساب را به همراه دارد.

در میان صرافی‌های داخلی، ما به شما بازار معاملاتی کوین نیک مارکت را پیشنهاد می‌کنیم که یک پلتفرم امن برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال است. در این پلتفرم قیمت توسط خریدار و فروشنده تعیین شده و مقدار کارمزدها نیز کمتر است.

شما با حداقل 100 هزار تومان می‌توانید به خرید رمز ارزهای مورد نظرتان بپردازید. در کوین نیک مارکت به‌روزترین ارزهای دیجیتال ارائه شده و همچنین یک کیف پول امن نیز در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. بدین ترتیب، کاربران پس از خرید رمز ارزها دیگر نیازی به پرداخت کارمزد انتقال شبکه ندارند.

کافی است تا در کوین نیک مارکت ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را تکمیل کنید. انجام این مراحل ساد و آسان بوده و در عرض چند ساعت احراز هویت شما تأیید خواهد شد. همچنین، در صورتی که هر سوال و مشکلی داشته باشید می‌توانید با تیم پشتیبانی کوین نیک مارکت در میان بگذارید. تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه